Zendesk voor thuiswerkers

Naadloze support vanaf elke locatie

Met Zendesk kun je je klanten ononderbroken klantenservice bieden, waar je medewerkers zich ook bevinden. Geef agenten de instrumenten in handen die ze nodig hebben om snel vragen te beantwoorden en vrijwel overal samen te werken met collega's, op welke locatie ze ook werken.
Foto: Klantenservice op afstand
Foto: Klanten op afstand helpen

Help je klanten optimaal, ongeacht de afstand

Agenten

Tevreden agenten = tevreden klanten

Als agenten hun klanten begrijpen, neemt de loyaliteit toe — en dus ook jouw eindresultaat. Met Zendesk Support Suite kun je kunstmatige intelligentie antwoord laten geven op veelgestelde vragen, beschik je over een intuïtieve gebruikersinterface, hebben je agenten alles wat ze nodig hebben in één venster op hun scherm staan, en beschik je over een overzicht van vragen die vaak worden gesteld, zodat agenten snel de beste antwoorden kunnen geven.

Multiparty-gesprekken

Veel spelers, één team

Er zijn soms meerdere teams nodig en zelfs externe partners om uitmuntende klantenservice te leveren. Deze teams bevinden zich vaak op verschillende locaties. Bespaar hen de moeite om eindeloos naar de juiste informatie te moeten zoeken. Gebruik tools die gesprekken en support soepel laten verlopen: Voeg gesprekken samen in één discussie, zodat klanten snel geholpen kunnen worden en alle reacties overzichtelijk bijelkaar hebben staan.

Databescherming

Veiligheid als hoogste prioriteit

Geen enkele klant wil zich zorgen maken over gevoelige data die in verkeerde handen valt en geen enkel bedrijf wil door een datalek worden getroffen. Door ons verzamelde en opgeslagen data voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen. Wij maken gebruik van machtigingen gebaseerd op functie en hebben een veelzijdig documentatiesysteem om ervoor te zorgen dat de juiste mensen in ons team toegang hebben tot de benodigde data.

De juiste tools voor de taak

Logo: Zendesk Support

Support Suite

De volledige service-ervaring

Met Support Suite kan je bedrijf natuurlijke gesprekken voeren met je klanten. Support Suite is een open en flexibele oplossing waarmee je team probleemloos één samenhangende reeks van tools en processen kan inzetten, die op elk kanaal hetzelfde werken. Support Suite is geavanceerd genoeg om in complexe behoeften te voorzien en eenvoudig genoeg om er direct mee aan de slag te gaan.

Logo: Zendesk Sell

Sell

CRM-software voor sales

Zendesk Sell verbetert de productiviteit, processen en zichtbaarheid van je pipeline voor je salesteam. Sell is geïntegreerd in Zendesk Support, waardoor zowel je verkopers als je agenten over de volledige context van de customer journey beschikken.

Foto: opschalen
“De Zendesk-oplossing om op afstand support aan te bieden, is helemaal gericht op rapporten en dat is wat zo belangrijk is voor een supportteam. De data van Explore en TymeShift vormt de basis voor betere zakelijke beslissingen, dus het spreekt voor zich dat je die tools moet inzetten om je team te kunnen opschalen.”

Alex Edwards

Support Operations Manager, Sprout Social

Foto: Iemand die gebruikmaakt van Zendesk-software om op afstand support te verlenen
"Een van de grootste voordelen is dat alles gecentraliseerd is. Agenten gaan naar één bron en zien daar de hele geschiedenis van een klant, zonder dat ze hiervoor op drie verschillende plekken hoeven te kijken. Door alles samen te voegen, kunnen we onze productiviteit en prestaties verbeteren."

Joe Wang

Director of Customer Experiences, Upwork