Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Aan de slag Aan de slag

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Geef je voornaam op
    Geef je achternaam op
    Geef een geldig e-mailadres op
    Geef je land op

    Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

    Geef je bedrijfsnaam op
    Selecteer aantal medewerkers
    Selecteer uw sector
    Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
    Selecteer een optie

    Here you go!

    Klaar voor gebruik.

    Downloaden

    Oeps!

    Dit is echt vervelend. Er is hier iets niet goed gegaan. Klik op de onderstaande knop om de resource te downloaden.

    Downloaden

    Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.