Alles wat je nodig hebt voor fundamentele support
Bekijk functies
- Geïntegreerde tickets via e-mail, tweets en Facebook Een geïntegreerd systeem om je klanten te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze berichten gemakkelijk om te zetten in tickets.
- Routering op basis van de status en capaciteit van agentsStuur gesprekken door naar de juiste agent op basis van beschikbaarheid, capaciteit, vaardigheid en de prioriteit van het gesprek, zodat ze sneller op tickets kunnen reageren.
- Bedrijfsregels Initieer workflows die getriggerd worden door ticketwijzigingen of tijdsgebonden voorwaarden. Zendesk komt met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we aanraden als best practices.
- Klantgegevens en interactiegeschiedenis Geef je agents relevante informatie over klanten en een lijst van recente interacties, zodat ze over de juiste context beschikken om goede support te kunnen bieden.
- Kant-en-klare rapporten en analyses Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards die zijn voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor het verlenen van klantenservice.
- Apps en integraties - Kant-en-klaar Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of ontwikkel je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework. Als je het Professional- of Enterprise-pakket hebt, kun je ook je eigen apps bouwen voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
Bekijk functies
- Geïntegreerde tickets via e-mail, tweets en Facebook Een geïntegreerd systeem om je klanten te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze berichten gemakkelijk om te zetten in tickets.
- Routering op basis van status, capaciteit en vaardigheden van agents en de prioriteit van het gesprek Stuur gesprekken door naar de juiste agent op basis van beschikbaarheid, capaciteit, vaardigheid en de prioriteit van het gesprek, zodat ze sneller op tickets kunnen reageren.
- Bedrijfsregels Initieer workflows die getriggerd worden door ticketwijzigingen of tijdsgebonden voorwaarden. Zendesk komt met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we aanraden als best practices.
- Klantgegevens en interactiegeschiedenis Geef je agents relevante informatie over klanten en een lijst van recente interacties, zodat ze over de juiste context beschikken om goede support te kunnen bieden.
- Kant-en-klare rapporten en analyses Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards die zijn voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor het verlenen van klantenservice.
- Apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of ontwikkel je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework. Als je het Professional- of Enterprise-pakket hebt, kun je ook je eigen apps bouwen voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
- Kantooruren - Basis Zet je kantooruren in Zendesk, zodat je klanten weten wanneer er support beschikbaar is.
- Klanttevredenheidsenquêtes Ontvang feedback van je klanten over hun supportervaring door beoordelingen te vragen over opgeloste tickets. Wanneer je CSAT (klanttevredenheidsbeoordelingen) inschakelt, ontvangen eindgebruikers 24 uur na oplossing van hun ticket een e-mail waarin ze hun ervaring kort kunnen evalueren.
- Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
- Automatische verberging Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat deze in Zendesk worden opgeslagen. Zo blijft vertrouwelijke informatie beschermd.
- Beheer van Serviceniveauovereenkomsten (SNO's) SNO’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die je zelf instelt. SNO’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd, zodat je team eenvoudig de status kan zien en schendingen kan voorkomen.
- Live activiteitendashboard voor agents - Zichtbaar Optimaliseer de prestaties van je team in realtime door live de activiteiten van agents te bekijken, zoals agentstatussen in alle kanalen, het aantal gesprekken dat elke agent voert en meer.
Bekijk functies
- Geïntegreerde tickets via e-mail, tweets en Facebook Een geïntegreerd systeem om je klanten te betrekken via e-mail, tweets en berichten op je Facebook-tijdlijn, en deze berichten gemakkelijk om te zetten in tickets.
- Routering op basis van status, capaciteit en vaardigheden van agents en de prioriteit van het gesprek Stuur gesprekken door naar de juiste agent op basis van beschikbaarheid, capaciteit, vaardigheid en de prioriteit van het gesprek, zodat ze sneller op tickets kunnen reageren.
- Bedrijfsregels Initieer workflows die getriggerd worden door ticketwijzigingen of tijdsgebonden voorwaarden. Zendesk komt met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we aanraden als best practices.
- Klantgegevens en interactiegeschiedenis Geef je agents relevante informatie over klanten en een lijst van recente interacties, zodat ze over de juiste context beschikken om goede support te kunnen bieden.
- Kant-en-klare rapporten en analyses Analyseer je prestaties met kant-en-klare dashboards die zijn voorgeprogrammeerd met statistieken die voldoen aan de best practices voor het verlenen van klantenservice.
- Apps en integraties - Kant-en-klaar en op maat Maak gebruik van meer dan 1000 kant-en-klare apps en integraties die beschikbaar zijn in Zendesk Marketplace. Breng je favoriete tools en belangrijke bedrijfsgegevens samen zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Of ontwikkel je eigen apps voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework. Als je het Professional- of Enterprise-pakket hebt, kun je ook je eigen apps bouwen voor exclusief gebruik binnen je account, met behulp van ons App of Channel Framework.
- Kantooruren - Uitgebreid Zet je kantooruren in Zendesk, zodat je klanten weten wanneer er support beschikbaar is.
- Klanttevredenheidsenquêtes Ontvang feedback van je klanten over hun supportervaring door beoordelingen te vragen over opgeloste tickets. Wanneer je CSAT (klanttevredenheidsbeoordelingen) inschakelt, ontvangen eindgebruikers 24 uur na oplossing van hun ticket een e-mail waarin ze hun ervaring kort kunnen evalueren.
- Support en content in meerdere talen Bied support en helpcenter-content aan in meerdere talen (40+).
- Automatische verberging Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat deze in Zendesk worden opgeslagen. Zo blijft vertrouwelijke informatie beschermd.
- Beheer van Serviceniveauovereenkomsten (SNO's) SNO’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die je zelf instelt. SNO’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd, zodat je team eenvoudig de status kan zien en schendingen kan voorkomen.
- Live activiteitendashboard voor agents - Aanpasbaar plus live gedetailleerde inzage in de status van agents Optimaliseer de prestaties van je team in realtime door live de activiteiten van agents te bekijken, zoals agentstatussen in alle kanalen, het aantal gesprekken dat elke agent voert en meer.
- Aangepaste teamrollen en machtigingen Geef je agents specifieke machtigingen en bepaal welke toegang ze hebben in Zendesk.
- Aanpasbare werkruimtes voor agents Toon het relevante ticketformulier en de juiste macro's voor elk ticket, en leg vooraf vast welke apps je wilt weergeven of juist verbergen.
- Opslag van data van derden Sla Zendesk-data en -bestanden op, plus data van derden in ons flexibele en open platform. Meer informatie over data per pakket vind je hier.
- Sandbox-testomgeving Kopieer je configuraties, aanpassingen en metadata in een gedeeltelijke kopie van een niet-productieomgeving voor test-, ontwikkelings- en/of trainingsdoeleinden.
Startups krijgen Zendesk zes maanden gratis
Meld je hier aan
Ontdek Zendesk Suite
Lever gesprekservaringen op elk kanaal met een complete, gebruiksvriendelijke serviceoplossing die krachtig te schalen is.
Bekijk onze Zendesk Suite-pakketten
Probeer de volledige Zendesk-ervaring uit
Ontdek hoe je bedrijf met meer klanten in contact kan komen, en op meer plaatsen.
Gratis proefperiode van SuiteAntwoorden op veelgestelde vragen.
KOPEN
Hoe kan ik de software aanschaffen?
Nadat je op “Nu kopen” hebt geklikt, maak je gelijk je Zendesk-account aan en kun je de software van je keuze aanschaffen. Je kunt gemakkelijk met een creditcard of PayPal betalen. Als je liever een pakket aanschaft bij één van onze vertegenwoordigers, dan kun je kiezen voor betaling via factuur.
Hoe lang lopen de contracten bij Zendesk? Kan ik mijn abbonement up- of downgraden?
Onze pakketten worden maandelijks of jaarlijks verlengd. Je kunt je pakket op elk moment in laten gaan, stopzetten of veranderen (maar let op: bij annulering of downgrades wordt geen restitutie verleend). Klik hier voor meer informatie of neem contact met ons op.
Ik heb méér nodig dan alleen een ticketsysteem. Welke andere opties biedt Zendesk?
Ben je op zoek naar iets krachtigers? Onze Zendesk Suite-pakketten zijn de eenvoudigste manier om je teamleden alle tools in handen te geven die ze nodig hebben om naadloze support te leveren op al je kanalen tegen een aantrekkelijke prijs, vanaf €49 per agent/maand (jaarlijks gefactureerd).
Zijn er add-ons beschikbaar?
Om je bestaande plan uit te breiden kun je extra gebruiks- en capaciteitsgebaseerde add-ons kopen via ons salesteam. Bekijk de details van het pakket voor meer informatie.
PROEFPERIODE
Hoe werkt de gratis proefperiode?
Wanneer je je aanmeldt voor een proefperiode, krijg je toegang tot alle functies van het Support Professional-plan. Als je een bepaald pakket wilt uitproberen, neem dan contact met ons op. Je kunt tijdens je proefperiode op elk gewenst moment een pakket kiezen en afrekenen met je creditcard of PayPal.
Wat gebeurt er als de proefperiode is afgelopen?
Aan het einde van je proefperiode blijven je gegevens en instellingen behouden. Je kunt inloggen om het pakket van je keuze aan te schaffen.
ALGEMEEN
Wat is een agent?
Een "agent" is iedereen die gebruik maakt van Zendesk voor zijn of haar werkzaamheden. Elke salesvertegenwoordiger, admin en manager heeft een eigen agentlicentie nodig. Je kunt met elk pakket zoveel agents toevoegen als je wilt.
Welke hulpbronnen zijn er beschikbaar om ervoor te zorgen dat ik optimaal gebruik maak van Zendesk?
Klanten met een Zendesk-pakket hebben toegang tot online support, plus hulpbronnen zoals het Zendesk Helpcenter, on-demand training en Community. Tegen een aanvullend tarief kun je toegang krijgen tot deskundige begeleiding, training op maat, directe hulp met configuratie, 24/7 ondersteuning en implementatiediensten om ervoor te zorgen dat je teams klaar zijn voor succes.
Kan ik Zendesk integreren met andere toepassingen en systemen?
Zeker! In onze Apps Marketplace vind je honderden kant-en-klare apps en integraties. Dankzij onze API voor ontwikkelaars kun je vrijwel alles wat je kunt bedenken zelf bouwen op ons Zendesk-platform.
Wat doet Zendesk om de gegevens van mijn klanten te beschermen?
We combineren hoogwaardige beveiligingsfuncties met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken. Zo kunnen we garanderen dat je klantendata en bedrijfsgevens altijd beschermd zijn. Bekijk welke beveiligingsmaatregelen we nemen om je bedrijf en je klanten te beschermen.
Nog meer vragen?
Ons Helpcenter is dag en nacht open. Of neem contact op met ons internationale supportteam. Wij staan voor je klaar.
Prices are subject to daily local currency conversions.