Sunshine Conversations
Ondersteunende platformdiensten

Sunshine Conversations
Premier
Sunshine Conversations
Premier Enterprise

Platformsupport

Werkdagen
09.00 - 20.00 ET

24/7 toegang bij stilvallen productie

Werkdagen 09.00 - 20.00 ET voor algemene problemen en serviceproblemen

Ernst van de case/Responstijden

Algemeen probleem:
< 8 business hours

Serviceprobleem:
< 4 business hours

Productiesysteem ligt stil:
< 2 kantooruren

Algemeen probleem:
< 4 business hours

Serviceprobleem:
< 2 business hours

Productiesysteem ligt stil:
< 1 uur

Klantbegeleiding

-

Aangewezen

Technisch architect

-

Aangewezen

Technische hulp bij onboardingImplementatiesupport door wekelijks technisch overleg. De activiteiten kunnen bestaan uit:
- Evaluatie van pakketactiviteiten, tijdschema's en verwachtingen inzake betrokkenheid
- Abonnees begeleiden met best practices voor configuraties voor primaire use cases
- Vragen beantwoorden over productfunctionaliteit, best practices voor configuraties en implementatietaken

Sunshine Conversations Launch Lite
(1 uur/week technisch advies)

Sunshine Conversations Launch Core
(4 uur/week technisch advies en 2 uur/week projectmanagement)

Doorlopende technische begeleiding (post go-live)Doorlopende technische en operationele support

Implementatie van professionele services

Lead van Zendesk of partner

Lead van Zendesk of partner