Sunshine Conversations
Ondersteunende platformdiensten
Sunshine Conversations
Premier
Sunshine Conversations
Premier Enterprise
Platformsupport
Werkdagen
09.00 - 20.00 ET
24/7 toegang bij stilvallen productie
Werkdagen 09.00 - 20.00 ET voor algemene problemen en serviceproblemen
Ernst van de case/Responstijden
Algemeen probleem:
< 8 business hours
Serviceprobleem:
< 4 business hours
Productiesysteem ligt stil:
< 2 kantooruren
Algemeen probleem:
< 4 business hours
Serviceprobleem:
< 2 business hours
Productiesysteem ligt stil:
< 1 uur
Klantbegeleiding
-
Aangewezen
Technisch architect
-
Aangewezen
Technische hulp bij onboardingImplementatiesupport door wekelijks technisch overleg. De activiteiten kunnen bestaan uit:
- Evaluatie van pakketactiviteiten, tijdschema's en verwachtingen inzake betrokkenheid
- Abonnees begeleiden met best practices voor configuraties voor primaire use cases
- Vragen beantwoorden over productfunctionaliteit, best practices voor configuraties en implementatietaken
Sunshine Conversations Launch Lite
(1 uur/week technisch advies)
Sunshine Conversations Launch Core
(4 uur/week technisch advies en 2 uur/week projectmanagement)
Doorlopende technische begeleiding (post go-live)Doorlopende technische en operationele support
Sunshine Conversations Assist Lite
(10 uur per jaar)
Sunshine Conversations Assist Core
(50 uur per jaar)
Implementatie van professionele services
Lead van Zendesk of partner
Lead van Zendesk of partner