Microsoft-logoMicrosoft + Zendesk-logoZendesk

Geef iedereen in uw bedrijf de kans held van de klantensupport te worden

Zendesk kan nu worden geïntegreerd met Outlook en Office 365-groepen.
Probeer het zonder risico uit.

Aan de slag

Laat ze werken met wat ze al kennen

Agenten en klanten krijgen sneller een oplossing voor hun probleem als ze met vertrouwde hulpmiddelen werken

Microsoft Outlook

Met één klik kan iedereen een e-mail in Outlook omzetten in een nieuw Zendesk-ticket dat rechtstreeks naar het klantensupportteam gaat.

De gebruiker blijft in Outlook en de klantensupportagent in Zendesk. Iedereen krijgt meer werk gedaan en de klant krijgt wat die graag wil.

Microsoft Office 365-groepen

Door een ticket naar een specifieke groep te escaleren, kunnen supportagenten rechtstreeks contact maken met bedrijfsdeskundigen en ingewikkelde problemen van klanten oplossen.

Medewerkers hebben de mogelijkheid hun expertise te delen en klanten een geweldige ervaring te bieden.