Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zorg voor meer betrokkenheid met uitgaande gesprekken

Gebruik de Sunshine Conversations Notification API om op grote schaal uitmuntende gesprekservaringen te bieden op alle contactpunten van de customer journey. Verbind eenvoudig de API om door je bedrijf geïnitieerde berichten te sturen op de favoriete kanalen van je klanten, zoals WhatsApp of sms, en haal meer waarde uit je contacten.

Betrokkenheid in elk stadium

De beste klantrelaties zijn wederzijds. Houd je klanten betrokken met gepersonaliseerde berichten via al je touchpoints. Bouw duurzame relaties op en verhoog de klanttevredenheid door proactief berichten te sturen tijdens de hele customer journey.

Bied meerwaarde met personalisatie

Blijf in gesprek met klanten die hun interesse in je bedrijf aan het verliezen zijn. Stuur automatisch gepersonaliseerde berichten en breng de dialoog weer op gang via de favoriete kanalen van je klanten.

Verbeter de klantervaring

Laat klanten niet in het ongewisse. Houd klanten op de hoogte van serviceproblemen door berichten te sturen via hun favoriete kanalen. Dit voorkomt dat kostbare supportkanalen zoals spraak, chat en e-mail vastlopen en verbetert de klantervaring.

Mogelijkheden

Het complete pakket voor uitgaande berichten

Ga verder dan tekst

Communiceer met klanten op hun favoriete kanalen met behulp van gestructureerde berichtensjablonen met opmaak. Ontvang kant-en-klare support voor alle berichttypes, inclusief multimedia.

Behoud de context

Met volledige contextuele support kun je uitgaande berichten omzetten in tweerichtingsgesprekken met reconstructie van sjabloonberichten. Krijg de volledige context van antwoorden, inclusief volledige gebruikersprofielen en -geschiedenis.

Houd overzicht

Volg de bezorgstatus van je berichten met rapportagetriggers. Volg je uitgaande berichten met afleveringsindicatoren voor kanalen en gebruikersapparaten.

Stuur efficiënt berichten

Verminder de technische belasting door één of meerdere uitgaande berichten via een enkele API-aanroep te verzenden.

Bekijk documenten voor ontwikkelaars
https://web-assets.zendesk.com/images/logos/logo-alliants.png

Proactieve berichten, echte resultaten

“De API voor meldingen bleek van onschatbare waarde voor ons. Merken die ons hospitalityplatform gebruiken, waren binnen enkele weken in productie en zagen onmiddellijk omzet en ROI door het proactief sturen van berichten aan hun klanten.”

Andrew Pirret

VP of Product bij Alliants

Dit is onze deal

Toegang tot alle Sunshine Conversations API’s, inclusief de Notification API, is inbegrepen bij het Zendesk Suite Professional-pakket en hoger.
  • De eerste 1000 meldingen zijn gratis.

  • Een uitbreiding met 25.000 meldingen is beschikbaar voor $ 50 per maand.

Gratis evaluatie. Kies later een pakket. Geen creditcard nodig.

De prijzen zijn exclusief WhatsApp-pakketten, overige pakketten en infrastructuurkosten. De prijzen zijn exclusief eventuele extra leveringskosten voor WhatsApp-berichten. Deze worden afzonderlijk gefactureerd en tegen kostprijs door WhatsApp doorberekend.

Bekijk de prijzen

Ga het gesprek aan