Support die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten

Met deze support kunt u alle kanten op

Geweldige support en een consistente merkervaring hoeven niet te stoppen wanneer klanten onderweg contact met bedrijven zoeken. Zendesk helpt bedrijven contact te maken met hun klanten en te voldoen aan de verwachtingen van hun klanten, of die nu online zijn, aan de telefoon zijn of net wakker zijn.

Waar uw klanten zich ook bevinden

Wat mobiele communicatie betekent, verschilt van persoon tot persoon. Dankzij de supportkanalen van Zendesk kan iedereen, van teenagers tot oma's, support krijgen via het kanaal van zijn of haar voorkeur.

In-app

Sluit hulp rechtstreeks in uw app in met de Software Development Kit van Zendesk. Meer informatie

Het mobiele web

Ontworpen voor een doelmatige support in mobiele browsers. Meer informatie

Sms

Sms uw klant een emoji vanuit ons systeemeigen sms-kanaal. Meer informatie

Telefoon

De beproefde en betrouwbare steunpilaar van mobiele support. Meer informatie

Pas u aan uw klanten aan

Onderzoek leert dat mensen niet al te veel moeite willen doen om support te krijgen. Daarom is het belangrijk dat ondernemingen altijd dicht bij hun klanten staan, zelfs als hun klanten een nieuw pad bewandelen.

Ontdek de belangrijkste trends onder klanten voor 2017 volgens Forrester.

Klanten verkennen opkomende kanalen om de weg van de minste weerstand te vinden. Klanten willen van kanaal kunnen veranderen zonder steeds opnieuw hun hele verhaal te hoeven doen. Ze willen op elk moment voor en na aankoop hulp kunnen krijgen. Forrester-logo

Gartner-verwachting voor 2016: CRM-klantenservice en -support

Downloaden

E-book over innoveren en opschalen

Downloaden

In uw app

Met de SDK van Zendesk kunt u het Helpcenter, ticketaanvragen en live chat in uw app insluiten.

  • Stel klanten in staat hulp te vragen zonder dat ze hun ervaring hoeven te onderbreken
  • Aanpasbaar voor een supportervaring met een bepaald merk
  • Dring door tot de kern van het probleem door gegevens te verzamelen zoals type apparaat en app-versie

Wij helpen ontwikkelaars in-app support te maken

Bent u ontwikkelaar? Meer informatie.

In de mobiele browser

Voor support die er in elke mobiele browser goed uitziet en goed werkt.

En andere telefoonvriendelijke kanalen

Zendesk Message en ons systeemeigen sms-kanaal openen de deur naar support en betrokkenheid bij opkomende kanalen.

  • Differentieer support door via nieuwe kanalen contact met de klant te zoeken
  • Bouw een band op door contact te maken met klanten op de plaats waar zij contact met anderen maken
  • Los snel problemen op dankzij de snelle reactietijden van sms-berichten

Onze mobiele klanten

E-commerce

Le Tote onderhoudt contact met mobiel winkelende klanten door de support-SDK in hun app in te sluiten.

Retail

Deckers EMEA zag zijn conversies toenemen doordat ze hun klanten via sms bij het bedrijf wisten te betrekken met zijn klikken-en-reserveren programma dat mogelijk werd gemaakt door API, triggers en automatiseringen.

Apps

SwiftKey sluit zijn Helpcenter rechtstreeks in zijn app in met de support-SDK en biedt een Helpcenter dat snel antwoorden geeft om zijn klanten de best mogelijke mobiele ervaring te geven.

Internetservices

Trustpilot heeft een Helpcenter gemaakt dat snel antwoorden geeft zodat klanten via het kanaal van hun voorkeur de support vinden die ze zoeken.

Gaming

Gamingbedrijven gebruiken chat- en support-SDK's van Zendesk om hun klanten in-game support te verlenen.

On-demand services

Washio heeft support in zijn app ingebouwd, waaronder een voor mobiele apparaten geoptimaliseerd Helpcenter en een koppeling naar zijn Zendesk Voice-telefoonnummer.

Neem contact op met de verkoopafdeling
Stuur ons een bericht

Ons supportteam wordt ingelicht. Een ogenblik geduld...

  • Aantal werknemers
  • Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.

    Er is iets fout gegaan.

    Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer.

    Stuur ons een bericht Error

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen