Zelfservice in
uw Helpcenter

Met Zendesk is het heel eenvoudig om een probleemloze zelfserviceportal te makenn en het aantal supportaanvragen te verminderen. Dit komt door het volledig aanpasbare Helpcenter; een kennisbank, onlinecommunity en zelfserviceportal, allemaal in één product.

Het is van essentieel belang dat we van ons Helpcenter een eenvoudige ervaring maken. Een Helpcenter dat snel antwoord op vragen geeft, werkt op mobiele apparaten en goed toegankelijk is.

Josh Greenwald, Community Support Lead bij Swiftkey

Kennisbank

Geef uw zelfservice een oppepper

Snelle antwoorden staan gelijk aan tevreden klanten! Maak een einde aan kostbare vragen die steeds terugkeren en maak uw support efficiënter met een kennisbank. Organiseer uw inhoud, in meer dan 40 talen, zodat iedereen alles gemakkelijk kan vinden.

Community

Breng uw community bij elkaar

Vorm een hechtere relatie met uw klanten door een dialoog te starten en buiten het supportticket om relaties op te bouwen. Begin een discussie in uw community om feedback te verzamelen en ideeën te crowdsourcen, feedback te verzamelen en ideeën te crowdsourcen. Uw klanten kunnen ook een vraag publiceren en antwoord krijgen van andere klanten.

Klantenportal

Alles op één plaats

Wist u dat klanten de voorkeur geven aan zelfservice? Geef uw klanten één plaats voor alles wat ze nodig hebben met hun eigen klantenportal. Eén klik op Mijn activiteiten en de hele supportgeschiedenis wordt weergegeven. Met één zoekopdracht wordt inhoud uit zowel de kennisbank als de community opgeroepen.

Met Helpcenter kregen partners wat ik de allerbeste service noem, en dat is wanneer ze nooit meer een ticket hoefden te maken.

Mike Cartwright, Chief of Partner Solutions bij Expedia® Affiliate Network (EAN)

Probeer Helpcenter uit

Maak een zelfservice-ervaring

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen