Start
Guide
Kenmerken
Help Center

Geef zelfservice vleugels met Guide als helpcenter

Zendesk Guide is een helpcenter waarmee u het aantal supportaanvragen gemakkelijk kunt verlagen en een naadloze zelfservice-ervaring kunt aanbieden.

Moeiteloze zelfservice

De meeste klanten gaan liever zelf op zoek naar antwoorden dan dat ze contact opnemen met een agent om antwoord te krijgen. Met Guide kunt u een zelfservicepunt op het web maken met alle antwoorden op vragen die klanten hebben, helemaal op maat gemaakt voor uw klanten. En Guide is volledig aanpasbaar. U kunt uw merk eraan toevoegen en Guide ziet er op elk apparaat goed uit.

Fraai en snel

Pas uw Guide-helpcenter eenvoudig aan het merk van uw bedrijf aan. Begin met onze kant-en-klare ontwerpen of gebruik krachtige hulpmiddelen waaronder HTML, CSS, JavaScript en een thema-framework om verdere aanpassingen aan te brengen. Bovendien zijn onze thema's standaard mobielvriendelijk, dus uw helpcenter ziet er op elk apparaat fantastisch uit, van mobiel tot pc.

Geef zelfservice vleugels met Guide als helpcenter

Werk wereldwijd

Bied klanten zelfservice aan en help ze in hun eigen taal. Guide-helpcenter biedt support voor meer dan 40 talen. Organiseer uw Guide-kennisbank in de talen die u nodig hebt en publiceer uw meertalig helpcenter met slechts één muisklik.

Overal en altijd beschikbaar

Het maakt niet uit waar uw klanten zich bevinden wanneer ze een vraag hebben, als ze maar kunnen vinden wat ze nodig hebben. Geef klanten met Zendesk Embeddables de mogelijkheid zelf de inhoud van uw helpcenter te verkennen op uw website, in uw app voor mobiele apparaten of op een computer.

Houd de communicatiekanalen open

Soms is zelfservice niet voldoende. Help klanten contact met u op te nemen door een webformulier voor aanvragen in uw helpcenter op te nemen. Stel intelligente antwoorden uit uw helpcenter voor, rechtstreeks in het webformulier voordat een aanvraag wordt verzonden. Zo krijgt u minder tickets of verzamelt u handige contextinformatie voor agenten zodat zij klanten beter kunnen helpen.

“Het is van essentieel belang dat we van ons helpcenter een eenvoudige ervaring maken. Een helpcenter dat snel antwoord op vragen geeft, werkt op mobiele apparaten en goed toegankelijk is.”

Josh Greenwald

Community Support Lead bij Swiftkey

Meer informatiebronnen

  • DOE INSPIRATIE OP

    Zie hoe klanten van Zendesk hun helpcenters hebben aangepast aan hun merk en stijl, en zie hoe klanten gemakkelijk zichzelf kunnen helpen.

    Meer informatie >
  • EEN KENNISBANK MAKEN

    Volg deze stappen om aan de slag te gaan met een kennisbank.

    Meer informatie >
  • KLANTENPORTAL

    Geef klanten een portal waarop zij zich kunnen aanmelden en hun eigen supportaanvragen kunnen beheren.

    Meer informatie >
  • BOUW EEN COMMUNITY OP

    Stimuleer het voeren van gesprekken tussen klanten onderling en verstevig hun band met uw merk.

    Meer informatie >

Ik wil een gratis evaluatieperiode

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen