Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.
Image: Zendesk Guide Product Logo

Een krachtig koppel

Zendesk Support werkt samen met Guide om uw kennisbank slimmer te maken. Wanneer klanten gebruikmaken van zelfservice, volgt Guide die activiteit en wordt informatie daarover in de vorm van contextuele inzichten in Pathfinder naar Support gestuurd, zodat agenten de activiteit van de klant kunnen analyseren en tickets sneller kunnen oplossen. Deze informatie gaat ook naar Guide, die de informatie die aan agenten en klanten wordt aangeboden steeds verder verbetert en verfijnt.

“Met zoveel mensen die onze site dagelijks gebruiken, is het van cruciaal belang dat onze klantenadviseurs over de juiste instrumenten beschikken om vragen snel en doelmatig te beantwoorden.”

– Huu Anh Chu, Head of Customer Experience, JustGiving

U beschikt over wat nodig is

Met Guide is het opbouwen van een goed gevulde kennisbank heel gemakkelijk. Met de Knowledge Capture-app kunnen agenten elke interactie met de klant omzetten in nieuwe inhoud, bestaande inhoud markeren om te verbeteren en zelfs naar artikelen zoeken waarnaar ze in tickets kunnen verwijzen. Deze voortdurende feedbackcirkel levert agenten een schat aan kennis op. En hiermee kunt u vanaf uw eerste dag uw zelfservice opzetten en uitbreiden.

"Onze investering in een kennisbank betekende dat wij het aantal supportaanvragen dat bij ons binnenkwam, drastisch zagen afnemen. Partners krijgen wat ik de allerbeste service noem, namelijk dat ze nooit meer een ticket hoeven te maken."

– Mike Cartwright
Chief of Partner Solutions bij Expedia® Affiliate Network (EAN)

“Dankzij de Mobile SDK kunnen wij vragen van klanten nu beantwoorden via ons Helpcenter. Ook hebben wij meer contextinformatie over gebruikers die om 1:1-support vragen. Wij besparen nu echt heel veel tijd.”

– Josh Greenwald
Community Support Lead bij SwiftKey

Bedankt bot!

De gids Answer Bot reikt agenten de helpende hand, vermindert hun werkdruk en geeft ze meer tijd om zich op problemen te richten waarvoor menselijke assistentie is vereist. Met behulp van kunstmatige intelligentie lost Answer Bot automatisch tickets op die agenten doorgaans weinig werk kosten maar die wel veelvuldig voorkomen. Answer Bot doet dit door klanten relevante artikelen aan te bieden terwijl zij op een agent wachten. En Answer Bot wordt steeds slimmer. Hij leert van iedere klantinteractie en traint zichzelf om na ieder opgelost ticket relevantere en meer aangepaste inhoud aan te bieden.

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen