Start
Enterprise
ecommerce and retail

Creëer de beste klantervaringen met Zendesk

Lever gepersonaliseerde, omnichannel support bij elke schaalgrootte

Wees aanwezig op alle kanalen waar uw klanten u verwachten en geef uw agenten een uniform beeld en de juiste context van uw klanten.

Creëer de beste klantervaringen met Zendesk

Onderhoud uw supportactiviteiten en pas ze gemakkelijk aan

Met Zendesk kunt u uw supportoplossing gemakkelijk aanpassen aan uw bedrijf en naadloos integreren in uw bestaande tools.

Een gids voor retailers over hoe u op de juiste manier omnichannel klantenservice levert

In this eBook, learn how to perform a customer service audit, steps for executing and delivering an omnichannel strategy and tips for optimizing omnichannel service levels.

What do modern retail customers expect from customer service?

In this webinar, we’ll explore how Fossil thinks about customer experience, what values are important to consider as a retailer and why, and the best approach to modernizing your customer experience.

The Zendesk Omnichannel approach

“Zendesk followed us through our growth and, as our needs changed, it’s enabled us to change quickly.”

Laura Mundell

Director of Member Support

Meer informatiebronnen

Keep Exploring

  • Zendesk is leider in het magische kwadrant van Gartner 2018

    Waardevolle informatie voor ondernemers die op zoek zijn naar een technologische oplossing voor de interactie met hun klanten.

    Rapport lezen
  • Gartner-webinar: 'Transforming your CX through customer service'

    Hoe de rol van klantenservice zich zal ontwikkelen in de moderne, digitale economie van vandaag

    Registreer u hier
  • Stanley Black and Decker Story

    Why Stanley Black and Decker chooses Zendesk for omnichannel support

    LEES HET VERHAAL