Zendesk + Discord

Problemen melden midden in een game of livestream kan storend en frustrerend zijn. Dit hebben we samen met Discord opgelost. Met onze kant-en-klare oplossing kunnen bedrijven naadloze support bieden, direct vanaf hun Discord-server.

Bied vlotte, klantgerichte support

Na de eenvoudige installatie kunnen je admins de Zendesk Bot configureren zodat deze aansluit op de persoonlijke supportervaring. Gebruikers kunnen hulp opvragen met slash-commando's in Discord. Gebruikers kunnen berichten sturen naar je supportteam, reageren op updates en de status van hun vraag bekijken. Dit alles zonder dat ze Discord hoeven af te sluiten.

Discord-chat met Zendesk Support Bot Discord-chat met Zendesk Support Bot
Zendesk werkruimte voor agents met Discord-chat

Geef je agents de juiste context

Met de Discord-integratie kunnen agents direct vanuit de werkruimte voor agents reageren en de benodigde context krijgen om problemen op te lossen. Maak gebruik van formulieren binnen de Discord-conversatie om van tevoren essentiële informatie te verzamelen, zodat je teams snel de gepersonaliseerde hulp kunnen bieden waar je gebruikers om vragen.

Los problemen op met selfservice

Help je gebruikers zichzelf te helpen met de zelfbedieningsopties voor de Zendesk Bot.Configureer de Zendesk Bot zodat deze reageert met de meest relevante antwoorden op veelgestelde vragen of verwijst naar artikelen in het helpcenter.Als de gebruiker met een agent wil spreken stelt de bot eerst een reeks eenvoudige vragen, zodat het ticket naar de juiste agent wordt doorgestuurd.

Discord-chat met selfservice-opties van de Zendesk Support Bot Discord-chat met selfservice-opties van de Zendesk Support Bot