De omslag naar digitaal
Versterk je
digitale aanwezigheid
Nu COVID-19 ervoor zorgt dat digitale technologie sneller wordt ingevoerd dan je "5G" kunt zeggen, moet je ervoor zorgen dat je al deze veranderingen bijhoudt. Doe onze interactieve beoordeling om een sterke basis te leggen voor je digitale klantervaring.
In hoeverre is de rol van digitale technologie in je bedrijfsvoering toegenomen door COVID-19?
Klantervaring is nu belangrijker dan ooit.
Hoe lang duurt het voordat je bedrijf een nieuwe technologie heeft ingevoerd?
Hoeveel is je investeringsbudget in klantervaring toegenomen in het afgelopen jaar?
Waar ben je van plan in te investeren in 2021?
(Kies alle antwoorden die van toepassing zijn)
Ga je meer supportkanalen toevoegen om je klantervaring te verbeteren?
JE BENT
Klaar voor een upgrade
Je bent al bekend in de digitale wereld, maar je bent klaar om een stap verder te gaan. Klanten verwachten tegenwoordig je te kunnen bereiken via verschillende kanalen en je bent hier nog niet klaar voor.
Het vervolg
Onze handleiding helpt je om messagingmogelijkheden en interne tools toe te voegen die klanten en medewerkers betrokken houden.
JE BENT EEN
Ervaren partner
Je maakt waarschijnlijk al gebruik van een paar kanalen of probeert verschillende soorten CX-software uit. Je kunt aan de basisbehoeften van je klanten voldoen, maar geavanceerde oplossingen zoals bots of 24/7 messaging zijn nog nieuw voor je.
Het vervolg
In onze handleiding laten we je de technologische mogelijkheden zien en de best practices om deze te implementeren.
JE BENT EEN
Whizzkid
Je bent een early adopter als het gaat om het uitproberen en aanschaffen van nieuwe technologieën. Je houdt opkomende digitale platforms in de gaten en reserveert tijd en geld voor de nodige teamtraining, zodat je nieuwe programma's als een pro kunt implementeren.
Het vervolg
Je ligt voor op de rest, maar blijf er scherp op dat je je hulpmiddelen op de juiste plekken inzet. Onze handleiding helpt je hierbij.