Trend 4
Het nieuwe werken is hier
In een wereld die steeds verdeelder wordt, moeten bedrijven opnieuw nadenken over hoe ze hun teams slim kunnen laten samenwerken.

Sectie 1
Werkplekken zijn in één klap veranderd
De pandemie heeft invloed gehad op alles wat te maken heeft met hoe we werken, van de tools die we nodig hebben om productief te blijven tot hoe we samenwerken met teams of afstand.Het afgelopen jaar is er veel veranderd in bedrijven: supportteams zijn thuis gaan werken of ontslagen, terwijl veel agenten meer op hun bord kregen of nieuwe tools of processen moesten leren om de klus te klaren.
2020 ziet ongekende schommelingen in het aantal supportaanvragen
50% van de teams werkt volledig thuis
36% heeft mensen moeten ontslaan
68% van de agenten geeft aan overweldigd te zijn
De overgrote meerderheid van de teams leert met nieuwe tools en processen te werken

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Filteren op:
Totaal

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
MKB

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Middel

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Enterprise

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Sectie 2
Uw supportteam ondersteunen
Veel medewerkers hebben nog steeds het gevoel dat ze niet de juiste tools hebben om te slagen in deze nieuwe en vaak verdeelde omgeving, of het nu gaat om het bijhouden van prestatie-indicatoren of tools om in contact blijven met anderen. Daarnaast voelen ze zich vaak niet gesteund.
Veel agenten en managers zeggen dat ze niet over de juiste middelen beschikken om te slagen.
40% van de managers heeft niet de juiste analysetools om het succes van thuiswerkende teams te bepalen
46% van de agenten heeft niet de juiste tools om succesvol thuis te werken
Een goede werkomgeving is voor de meeste agenten nog steeds het belangrijkste

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Sectie 3
De werkplek opnieuw in kaart brengen
Geconfronteerd met deze uitdagingen proberen bedrijven uit te vinden hoe ze hun teams beter kunnen organiseren.Uit recent onderzoek bleek dat 92 procent van de leidinggevenden hun manier van werken moest heroverwegen vanwege de pandemie.Velen van hen ontwikkelen oplossingen voor de langere termijn, waaronder een grotere betrokkenheid voor werknemers, flexibelere werkomgevingen en structurele veranderingen in de workflows die beter aansluiten bij de behoeften van werknemers.
Bedrijven zijn op zoek naar manieren om het leven van hun werknemers makkelijker te maken.
70% van de bedrijven wil investeren in nieuwe manieren om medewerkers betrokken te houden
60% van de bedrijven hebben nu toegang tot ontwikkelaars (een toename van 30% ten opzichte van vorig jaar), wat wil zeggen dat teams hun supportoplossingen kunnen aanpassen om slimmer te werk te gaan.
60% van de bedrijfsleiders zegt dat hun bedrijf plannen heeft om medewerkers meer thuiswerkmogelijkheden te geven
Supportteams die beter presteren dan hun branchegenoten maken doorgaans gebruik van ontwikkelaars

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Er wordt voorspeld dat de investeringen in interne helpdesks zullen verdubbelen na COVID

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Filteren op:
Totaal

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
MKB

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Middel

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.
Enterprise

Internet Explorer ondersteunt deze grafieken niet.
Je verdient beter. Trakteer jezelf en bekijk het rapport in een bijgewerkte browser.

"Bedrijven hebben nu door dat de productiviteit niet negatief wordt beïnvloed en dat er ook voordelen zijn (waaronder kostenbesparingen) aan het hebben van een verspreide werkplek. Wanneer je werknemers op de eerste plaats zet door ze de juiste tools en technologie te geven, en een goed beleid, zal dit zich ook vertalen naar betere ervaringen voor je klanten".
Annette Franz
Founder en CEO van CX Journey Inc.