Tien trends.
Drie innovatieve gebieden.
Eén bomvol rapport.
Zendesk presenteert het zesde jaarlijkse CX Trends-rapport. Dit jaar laten we zien hoe de nieuwste innovaties op het gebied van AI en andere opkomende technologieën de aandacht opeisen en hoe leiders hier al gebruik van maken.
2024 Trends
Reserveer je plek voor CX Trends 2024
Ken de actuele onderwerpen
Er is nog genoeg te leren op het gebied van CX Trends. Zoek naar informatie die je interesseert en kom alle inzichten te weten. Onze bibliotheek is altijd open.
Zoeken op onderwerp
-
CX-leiders weten dat de verantwoordelijkheid om klantendata veilig te houden steeds groter wordt, en dat ze tegelijkertijd moeten voldoen aan de vraag van de consument naar meer personalisatie.
-
Als gevolg van datalekken en cyberaanvallen op klantendata is het nu een vereiste om beveiligingsmaatregelen te integreren in het hele klanttraject, zonder dat dit ten koste gaat van de naadloze ervaringen die consumenten verwachten.
-
Dankzij steeds beter wordende voorspellende tools voor het management van supportmedewerkers is het nu gemakkelijker om een nauwkeurige prognose te maken van de behoeften van teams.