Beoordeel je CX-volwassenheid

Investeer in succes

Om aan de behoeften van je klanten te kunnen voldoen, heb je flexibiliteit, veerkracht en toewijding om je team te willen helpen nodig. De professionals — wij noemen ze CX-champions — doen dit feilloos. Wij willen je helpen hun voorbeeld te volgen. Begin met de CX-beoordeling om te zien hoe je bedrijf ervoor staat.

Start de beoordeling

Leer van de koplopers

89% van de 3250 zakelijke besluitvormers met wie we hebben gesproken, zegt dat stagnatie in de klantervaring een bedrijfsrisico is. In ons rapport vertellen ze ook hoe zij dat risico vermijden: door waarde en klanttevredenheid boven alles te stellen.

Ontdek hoe jouw bedrijf CX-kampioen kan worden.
Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Voer een geldig e-mailadres in.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef je land op
Geef een geldig mobiel nummer op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt voor het downloaden van het rapport. Als je nog meer wilt leren over CX, ga dan naar What's New.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Regionale keynotes

Blijf groeien

Het bereiken van de status van CX-koploper is geen gemakkelijke opgave, maar je staat er niet alleen voor. Doe mee aan onze uitgebreide evenementen en laat ons je helpen op je reis naar CX-succes.

Evenement-serie

Zendesk over Zendesk

CX-koplopers bieden klantenservice van topniveau, geven hun agents grondige training en investeren in nieuwe operationele tools. Onze Zendesk over Zendesk-serie zal je inzichten bieden om je support naar een hoger niveau te tillen.

Evenement-serie 1

Hoogstaande service

Klanten willen zelf antwoorden vinden, maar hebben soms toch wat hulp nodig. Ons selfserviceteam laat je zien hoe je chatbots implementeert, opties voor proactieve selfservice kunt instellen en de impact van deze acties op je bedrijf kunt bijhouden.

Nu registreren

Alleen beschikbaar in het Engels.

Evenement-serie 2

Een betere agentervaring

Nu steeds meer agents thuiswerken, is het van essentieel belang ze de juiste tools te geven voor vlotte klantinteracties. Ontdek hoe Zendesk thuiswerkende supportteams kan helpen de digitale kloof te dichten.

Nu registreren

Alleen beschikbaar in het Engels.

Evenement-serie 3

Gestroomlijnde bedrijfsvoering

Koplopers brengen niet alleen sneller volwassen supportteams samen, ze zien deze teams ook als iets wat hen onderscheidt van de concurrentie. Dit leidt tot grotere klanttevredenheid en -loyaliteit. Praat mee en ontdek hoe je een proactieve, efficiënte klantervaring kunt ontwikkelen.

Nu registreren

Alleen beschikbaar in het Engels.

Bereken je ROI met Zendesk

Het bepalen van de ROI is vaak niet eenvoudig. Gelukkig hebben we daar een tool voor. Raadpleeg de ROI-calculator van Zendesk om de voordelen te zien van een omnichannel aanpak van klantenservice.

Tell us a little more about yourself, and we’ll do the rest:

All fields required.
If you don't offer that channel currently, enter zero.

Please select your industry
Please enter a number
Please enter a number
Please enter a number
Please enter a number
Tomorrow’s forecast just got a little bit brighter. Here is where you can expect some reductions.
00% Cost per contact
00% Phone average handle time (min)
00% Chat average handle time (min)
00% First contact resolution (FCR)
Projected ROI 00%
Total cost savings $00

Vrijwaringsverklaring

Bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op benchmarks uit de sector en van Zendesk, waarbij wordt uitgegaan van het gebruik van één geïntegreerde omnichannel oplossing. Deze cijfers zijn alleen bedoeld ter indicatie. Individuele resultaten en prestaties kunnen verschillen.

Kies voor een gratis proefperiode van Support Suite en ontdek het zelf.

*Opmerking: deze tool bevat geen gegevens uit ons recente CX Maturity-rapport van ESG.