Ben jij een Klantenservice Champion?

Doe de quiz en ontdek wat je kunt verbeteren

89% van de organisaties denkt dat als de klantervaring minder wordt, dit een negatieve impact heeft op hun onderneming, maar het kost veel inspanning om de ervaringen van klanten te beoordelen en verbeteren. Stap één: doe onze quiz en ontdek hoe jij het doet in vergelijking met leiders op het gebied van klantenservice.

Hoeveel tijd besteed je jaarlijks aan het trainen van klantenservice- en supportmedewerkers?

Selecteer een optie

Klantenserviceteams verwerven een schat aan informatie door hun directe contact met klanten. Gaat jouw bedrijf aan de slag met deze inzichten of met de feedback van klanten in het algemeen?

Selecteer een optie

Gebruik je voor de klantenservice bepaalde technologieën om processen en bedrijfsvoering te verbeteren?

Selecteer een optie

Ben jij een CX Starter, Riser of Champion?

CHAMPION

Jij bent een ware Champion.

Champion

WAT BETEKENT DAT?

Je maakt de juiste keuzes, je investeert namelijk in de 'gouden driehoek' van mensen, processen en technologie, die je nodig hebt om toonaangevend te zijn op het gebied van klantenservice. Ons advies: Ga niet op je lauweren rusten. De voorsprong behouden is misschien nog wel de moeilijkste uitdaging

Op onze pagina 'Wat is er nieuw' kun je lezen hoe je een Klantenservice Champion blijft.

Bekijk het vandaag nog

RISER

You’re gaining on the leaders of the pack, but you’re not quite there yet.

Riser

WAT BETEKENT DAT?

Blijf investeren in het trainen van je personeel en het verbeteren van processen, en ondersteun het geheel met goed geïntegreerde technologieën. Je zult zien dat het niveau zal stijgen.

Ontdek de diepste geheimen van Champions met onze best practices voor het ontwikkelen van je klantenservice.

Bekijk het vandaag nog

STARTER

Laat je niet uit het veld slaan, klantenservice is moeilijk.

Starter

WAT BETEKENT DAT?

Of je nu midden in een groeiproces zit of oude systemen up-to-date moet brengen, investeren in je mensen, het verbeteren van je processen en het ontwikkelen van solide, geïntegreerde technologieën is essentieel voor het verbeteren van de klantervaring.

Ga voor goud met onze best practices voor het ontwikkelen van je klantenservice.

Bekijk het vandaag nog