Koploper
(Alle 7 eigenschappen)
Leve de Koploper! Je gaat er volledig voor en hoort bij de beste CX-teams. Volgens het ESG-onderzoek staat je organisatie in de top 12% van alle klantenserviceteams. Het aantal Koplopers (organisaties met alle 7 eigenschappen) is met 50% gestegen ten opzichte van vorig jaar.
Eigenschappen van een volwassen CX
Je organisatie heeft x van de 7 eigenschappen van een volwassen CX
- Je serviceteam heeft de juiste tools
- Je serviceteam heeft de juiste training
- Je serviceteam heeft de juiste hoeveelheid werk
- Je organisatie gebruikt klantfeedback om te groeien
- Je organisatie analyseert snel klantfeedback
- Je organisatie houdt zijn servicestatistieken goed in de gaten
- Je servicestatistieken zijn up-to-date
Trends op het gebied van klantenservice
Steeds meer bedrijven investeren in hun klantenservice
- Wereldwijd is het deel van de markt dat de status van Koploper heeft bereikt met 50% gestegen
- Wereldwijd heeft 56% van de organisaties zijn CX-projecten in de afgelopen 12 maanden versneld. Slechts 4% heeft ze vertraagd
- Agents die Zendesk gebruiken zijn bijna twee keer zo tevreden als agents die andere oplossingen gebruiken
Trends op het gebied van klantenservice
Steeds meer bedrijven investeren in hun klantenservice
- Wereldwijd is het deel van de markt dat de status van Koploper heeft bereikt met 50% gestegen
- Wereldwijd heeft 56% van de organisaties zijn CX-projecten in de afgelopen 12 maanden versneld. Slechts 4% heeft ze vertraagd
- Agents die Zendesk gebruiken zijn bijna twee keer zo tevreden als agents die andere oplossingen gebruiken
Voordelen van CX-Koploper zijn
Het onderzoek van ESG toont aan dat Toppers beter presteren dan organisaties zoals die van jou:
1%
snellere gemiddelde tijd tot eerste reactie
2%
snellere totale oplossingstijd
3%
hogere verwerkingscapaciteit per agent
zijn 2,3 keer
vaker van mening dat het serviceteam een inkomstenbron is
overtreffen 12,8 keer
vaker hun tevredenheidsdoelstellingen
hebben 6,1 keer
vaker sterk in hun klanten geïnvesteerd het afgelopen jaar
1%
snellere gemiddelde tijd tot eerste reactie
2%
snellere totale oplossingstijd
3%
hogere verwerkingscapaciteit per agent
zijn 2,3 keer
vaker van mening dat het serviceteam een inkomstenbron is
overtreffen 12,8 keer
vaker hun tevredenheidsdoelstellingen
hebben 6,1 keer
vaker een zeer positieve ROI gerealiseerd dankzij CX-investeringen
