Van CX-beginner tot kampioen
Volg de leiders
De beste leiders op het gebied van klantervaring wachten niet met investeren in hun ondersteuningssystemen. Ze leiden flexibele agenten op, nemen de bedrijfsvoering in handen en doen er alles aan om klanten tevreden te stellen. Wij hebben geleerd hoe ze werken - en jij ook.
Leer van de besten
89% van de meer dan 500 CX-leiders die we spraken, zei dat CX-stagnatie een zakelijk risico is. In ons rapport vertelden ze ook hoe ze dat risico vermijden - door waarde boven kosten te stellen.
Ontdek hoe jouw bedrijf CX-kampioen kan worden.
Hoe jij CX-kampioen kan worden
We helpen bedrijven al geruime tijd bij het verbeteren van de klantensupport, en we willen onze bevindingen graag met je delen. Bekijk een van onze webinars hieronder om te leren hoe jij CX-kampioen kunt worden.

Een CX-framework voor succes bouwen
De eerste stap om je CX-maturiteit te verbeteren, is door eerlijk te kijken naar waar je bedrijf staat. Leer hoe je jezelf kunt beoordelen met Zendesk-experts.
De webinar bekijkenAlleen beschikbaar in het Engels.
Een CX-moment over selfservice
Het is een omgekeerde wereld. Laten we hier even dieper op ingaan. Sluit je aan bij Zendesk en Louis Ross van Plexus Worldwide terwijl ze een snel en vurig gesprek voeren over het omarmen van selfservice. Ze delen selfservice-oplossingen en bieden misschien onderweg wat zelfzorgideeën.
Reserveer een plaatsAlleen beschikbaar in het Engels.


Een kanaal toevoegen terwijl je je klanten blijft ondersteunen
Bedrijven met de beste CX investeren in meer kanalen voor hun klanten. Leer hoe je naadloos een nieuw kanaal kunt uitrollen.
Nu bekijkenAlleen beschikbaar in het Engels.
Ondersteuning op afstand
Naarmate meer agenten op afstand werken, is het essentieel om hen de juiste tools te geven om de interactie met de klant te vergemakkelijken. Zendesk kan de overgang vergemakkelijken met onze externe ondersteuningsbronnen.
On-demand kijkenAlleen beschikbaar in het Engels.

Bekijk je ROI met Zendesk
Ontdek hoe je met omnichannel je ondersteuning in slechts enkele seconden kunt veranderen, of je je klanten tijd teruggeeft, je agenten tijd bespaart of je ROI verhoogt.
Vertel ons een en ander over uw situatie op dit moment
*Vanwege een kleine steekproef zijn de hier gepresenteerde waarden een algemeen gemiddelde
Zo zou uw omnichannel support er morgen kunnen uitzien
Gebaseerd op echte benchmarkgegevens van echte Zendesk-omnichannelklanten, is onze prognose voor u en uw team als volgt.
Mediaan van tijd tot
eerste oplossing*
Helpcenter totaal
aantal keer bekeken*
Gemiddelde
verwerkingstijd*
Totale tijd bij agenten
bespaard
0%
Prognose van ROI
U hebt enkele ambitieuze oplossingsdoelen voor uw team! Ter info: de gegevens die u hebt ingevoerd, lijken buiten het bereik te liggen van onze traditionele Zendesk Suite-gebruikers.
De bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op de mediaan van de tijd tot de eerste reactie volgens metrics van Zendesk Benchmark, de mediaan van de gemiddelde verwerkingstijd door agenten, en de mediaan van de tijd tot de eerste oplossing van Zendesk-omnichannelklanten. Bespaarde uren bij agenten en de prognose van de ROI zijn berekeningen die zijn gebaseerd op een upgrade van Zendesk Support naar Support Suite. Hierin zijn tickets die zijn voorkómen als gevolg van selfservice niet inbegrepen! Jouw omnichannel prestaties kunnen hiervan uiteraard afwijken.
Kies voor een gratis proefperiode van Support Suite en ontdek het zelf.
*Let op: deze tool bevat geen gegevens uit ons recente ESG-rapport.