29 oktober, 9 uur Pacific Time

Volg de leiders

De meeste bedrijven willen kampioenen in klantervaring (CX) worden, maar weinigen weten hoe ze dat voor elkaar kunnen krijgen. Daarom hebben we het beste van het beste bijeengebracht om je te helpen. Schuif aan bij onze ronde tafel van experts terwijl ze je vragen live beantwoorden en de tools, technologie en training bespreken die nodig zijn om je CX te verbeteren.

Leer van de besten

89% van de meer dan 500 CX-leiders die we spraken, zei dat CX-stagnatie een zakelijk risico is. In ons rapport vertelden ze ook hoe ze dat risico vermijden - door waarde boven kosten te stellen.

Ontdek hoe jouw bedrijf CX-kampioen kan worden.
Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef je land op
Geef een geldig mobiel nummer op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Alleen beschikbaar in het Engels.

Bedankt voor het downloaden van het rapport. Als je nog meer CX-nieuws wilt, ga je naar Wat is er nieuw.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Hoor als eerste over de nieuwste resultaten van CX Champions.

Hoe jij CX-kampioen kan worden

We helpen bedrijven al geruime tijd bij het verbeteren van de klantensupport, en we willen onze bevindingen graag met je delen. Neem deel aan een van onze webinars hieronder om te leren hoe jij CX-kampioen kunt worden.

Stat: CX-kampioenen

13 oktober

Een CX-framework voor succes bouwen

De eerste stap om je CX-maturiteit te verbeteren, is door eerlijk te kijken naar waar je bedrijf staat. Leer hoe je jezelf kunt beoordelen met Zendesk-experts.

Schrijf u in voor het webinar

Alleen beschikbaar in het Engels.

15 oktober

Een CX-moment over selfservice

Het is een omgekeerde wereld. Laten we hier even dieper op ingaan. Sluit je aan bij Zendesk en Louis Ross van Plexus Worldwide terwijl ze een snel en vurig gesprek voeren over het omarmen van selfservice. Ze delen selfservice-oplossingen en bieden misschien onderweg wat zelfzorgideeën.

Reserveer een plaats

Alleen beschikbaar in het Engels.

Stat: CX-kampioenen
Stat: CX-kampioenen

20 oktober

Een kanaal toevoegen terwijl je je klanten blijft ondersteunen

Bedrijven met de beste CX investeren in meer kanalen voor hun klanten. Leer hoe je naadloos een nieuw kanaal kunt uitrollen.

Nu registreren

Alleen beschikbaar in het Engels.

22 oktober

Ondersteuning op afstand

Naarmate meer agenten op afstand werken, is het essentieel om hen de juiste tools te geven om de interactie met de klant te vergemakkelijken. Zendesk kan de overgang vergemakkelijken met onze externe ondersteuningsbronnen.

Registreer u hier

Alleen beschikbaar in het Engels.

Stat: CX-kampioenen

Bekijk je ROI met Zendesk

Ontdek hoe je met omnichannel je ondersteuning in slechts enkele seconden kunt veranderen, of je je klanten tijd teruggeeft, je agenten tijd bespaart of je ROI verhoogt.

Vertel ons een en ander over uw situatie op dit moment

Geef een heel getal op
Geef een heel getal op
Selecteer een optie

*Vanwege een kleine steekproef zijn de hier gepresenteerde waarden een algemeen gemiddelde

Zo zou uw omnichannel support er morgen kunnen uitzien

Gebaseerd op echte benchmarkgegevens van echte Zendesk-omnichannelklanten, is onze prognose voor u en uw team als volgt.

0 uur
Mediaan van tijd tot
eerste oplossing*
0
Helpcenter totaal aantal
keer bekeken*
0 min
Gemiddelde
verwerkingstijd*
0 uur
Totale tijd bij agenten
bespaard

0%

Prognose van ROI

U hebt enkele ambitieuze oplossingsdoelen voor uw team! Ter info: de gegevens die u hebt ingevoerd, lijken buiten het bereik te liggen van onze traditionele Zendesk Suite-gebruikers.

De bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op de mediaan van de tijd tot de eerste reactie volgens metrics van Zendesk Benchmark, de mediaan van de gemiddelde verwerkingstijd door agenten, en de mediaan van de tijd tot de eerste oplossing van Zendesk-omnichannelklanten. Bespaarde uren bij agenten en de prognose van de ROI zijn berekeningen die zijn gebaseerd op een upgrade van Zendesk Support naar Support Suite. Hierin zijn tickets die zijn voorkómen als gevolg van selfservice niet inbegrepen! Jouw omnichannel prestaties kunnen hiervan uiteraard afwijken.

Kies voor een gratis proefperiode van Support Suite en ontdek het zelf.

*Let op: deze tool bevat geen gegevens uit ons recente ESG-rapport.