Ben jij een CX-Kampioen?

Meet hoe je ervoor staat

Vergelijk de kwaliteit van je klantenservice met 3250 branchegenoten. Wat de uitkomst ook is, wij staan voor je klaar om het beste uit je klantenservice te halen.

  Vraag 1  Hoe beoordeel je de servicestatistieken en KPI's van je organisatie? 
 

Wist je dat?

87% van je branchegenoten prioriteit geeft aan het bieden van interactief klantcontact.

 
 
ZO STA JE ER NU VOOR

Kampioen

(Alle 7 eigenschappen)

Leve de Kampioen! Je gaat er volledig voor en hoort bij de beste CX-teams. Volgens het ESG-onderzoek staat je organisatie in de top 12% van alle klantenserviceteams. Het aantal Kampioenen (organisaties met alle 7 eigenschappen) is met 50% gestegen ten opzichte van vorig jaar.

Eigenschappen van een volwassen CX

Je organisatie heeft x van de 7 eigenschappen van een volwassen CX

  •  Je serviceteam heeft de juiste tools
  •  Je serviceteam heeft de juiste training
  •  Je serviceteam heeft de juiste hoeveelheid werk
  •  Je organisatie gebruikt klantfeedback om te groeien
  •  Je organisatie analyseert snel klantfeedback
  •  Je organisatie houdt zijn servicestatistieken goed in de gaten
  •  Je servicestatistieken zijn up-to-date

Trends op het gebied van klantenservice

Steeds meer bedrijven investeren in hun klantenservice

  • Wereldwijd is het deel van de markt dat de status van Kampioen heeft bereikt met 50% gestegen
  • Wereldwijd heeft 56% van de organisaties zijn CX-projecten in de afgelopen 12 maanden versneld. Slechts 4% heeft ze vertraagd
  • Agents die Zendesk gebruiken zijn bijna twee keer zo tevreden als agents die andere oplossingen gebruiken

Trends op het gebied van klantenservice

Steeds meer bedrijven investeren in hun klantenservice

  • Wereldwijd is het deel van de markt dat de status van Kampioen heeft bereikt met 50% gestegen
  • Wereldwijd heeft 56% van de organisaties zijn CX-projecten in de afgelopen 12 maanden versneld. Slechts 4% heeft ze vertraagd
  • Agents die Zendesk gebruiken zijn bijna twee keer zo tevreden als agents die andere oplossingen gebruiken
VOORDELEN VAN EEN VOLWASSEN CX

Voordelen van CX-Kampioen zijn

Het onderzoek van ESG toont aan dat Toppers beter presteren dan organisaties zoals die van jou:

1%

snellere gemiddelde tijd tot eerste reactie

2%

snellere totale oplossingstijd

3%

hogere verwerkingscapaciteit per agent

zijn 2,3 keer

vaker van mening dat het serviceteam een inkomstenbron is

overtreffen 12,8 keer

vaker hun tevredenheidsdoelstellingen

hebben 6,1 keer

vaker sterk in hun klanten geïnvesteerd het afgelopen jaar

1%

snellere gemiddelde tijd tot eerste reactie

2%

snellere totale oplossingstijd

3%

hogere verwerkingscapaciteit per agent

zijn 2,3 keer

vaker van mening dat het serviceteam een inkomstenbron is

overtreffen 12,8 keer

vaker hun tevredenheidsdoelstellingen

hebben 6,1 keer

vaker een zeer positieve ROI gerealiseerd dankzij CX-investeringen

Raak niet achterop 

Haal alles eruit wat erin zit