Zendesk scores highest in B2C use case in Gartner’s Dec 2017 CRM Customer Engagement Center Report

Zendesk scores highest in B2C use case in Gartner’s Dec 2017 CRM Customer Engagement Center Report

In dit rapport van Gartner wordt Zendesk de CRM-CEC-oplossing (CEC staat voor customer engagement center, oftewel klantbetrokkenheidscentrum) genoemd voor B2C-klantensupport (met een score van 4.09 op een schaal van 5). Gartner voorspelt dat in 2019 85% van klantenservice en supportsoftware in de cloud plaatsvindt, wat betekent dat bedrijven een SaaS-oplossing nodig hebben die op hun behoeften aansluit.

Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef je land op
Geef een geldig mobiel nummer op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Thank you for your interest. Download the report below.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

#1 in B2C Use Case

Zendesk scores highest in business to consumer use case in Gartner’s December 2017 Critical Capabilities for the CRM Customer Engagement Center

Meer dan 200.000 bedrijven
maken gebruik van Zendesk

  • Slack
  • USC
  • L’Oréal
  • Box
  • FCC
  • Uber
  • Shopify
  • Groupon