Uw gids over omnichannel support

Bij een omnichannel oplossing worden kanalen met elkaar geïntegreerd om een einde te maken aan los van elkaar staande gesprekken en uw team te laten beschikken over de geschiedenis van de klant. Dankzij de transparantie en gecentraliseerde gegevens waarover u in een omnichannel oplossing kunt beschikken, krijgt u een veel breder beeld van uw support. U ziet waar u efficiënter kunt werken, waar u productiviteit en tevredenheid kunt verbeteren, en u kunt proactief op zoek naar manieren om het aantal contactmomenten waarvoor een mens van vlees en bloed nodig is, te beperken.

Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef je land op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Lees hier het e-book.

E-book downloaden

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.