Customer Service
Guide for Startups

Customer Service
Guide for Startups

You've spent hours upon hours on your business - in your apartment, in cafes, even while riding public transport.

Now comes the nerve-wracking part: your first customers! You know that you need to provide great customer service first up and open the door for customer feedback, but you've never built a customer service function or team before. You need to scale with a small team and provide a great customers experience, so where do you begin?

At Zendesk, we've helped thousands of startups like Airbnb, Brandless and Peloton build relationships with their earliest customers and scale their customer service as they grow.

In this guide we'll show you how to build a world-class customer service from the ground up - that will build trust with your customers and give your products the chance it deserves.

Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef je land op
Geef een geldig mobiel nummer op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Thank you. We hope you enjoy our Customer Service Guide for Startups.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.