Wees de ontwikkelingen een stap voor

Zendesk Connect beheert proactieve klantcommunicatie via alle kanalen, om op elke schaal een betere klantervaring te leveren
Image: Zendesk Connect Product Logo

Laat je gegevens voor je werken

Connect wordt geïntegreerd in uw bestaande Zendesk Support- en Zendesk Talk-accounts om klanten bij uw bedrijf te betrekken en problemen op te lossen voordat een klantervaring als negatief wordt beschouwd. Combineer de gegevens van het klanttraject met Support om proactieve e-mail- en sms-berichten en berichten op de website en mobiele apparaten te automatiseren en evalueren.

Zegt het voort

  • Segmenteer gebruikers

    Bepaal wie er een bericht ontvangt op basis van acties die ze hebben voltooid in je product en op basis van de supportgeschiedenis van de klant.
  • Verzend berichten in real-time

    Je hoeft niet meer te wachten tot batchtaken zijn voltooid. Automatiseer je communicatie met onze API, Zendesk Support en integratie bij partners.
  • Maak terugkerende berichten

    Stuur een bericht telkens wanneer een klant voldoet aan de criteria van een geactiveerde campagne. Beperk het berichtvolume tot een maximum.

Maak het persoonlijk

  • Personaliseer variabelen

    Stel berichten op basis van gegevens over gebruiker of gebeurtenissen op. Neem tijdelijke plaatsaanduidingen op voor inhoud van gebruikers van wie gegevens ontbreken.
  • Haal dynamische inhoud op

    Lees tekst en bekijk afbeeldingen specifiek voor elke ontvanger voordat je een bericht verzendt. Ideaal voor het voorstellen van items of maken van samenvattingen van e-mails.
  • Voorwaardelijke logica

    Bepaal wat elke gebruiker ziet, waaronder IF, ELSE en luslogica om verschillende inhoud in berichten weer te geven op basis van de status van de ontvanger.

Volg hun stappen

  • Maak contact met bestaande gebruikers

    Synchroniseer automatisch klanten van Zendesk Support naar Connect, waaronder aangepaste kenmerken, en gebruik die gegevens vervolgens om klanten te segmenteren.
  • Houd ticketgeschiedenis bij

    Connect onthoudt wanneer een ticket is gemaakt, bijgewerkt en opgelost in Support, dus je kunt die gegevens gebruiken om te bepalen wie berichten ontvangt en hoe die van invloed zijn op bepaalde tags.
  • Volg de geschiedenis van de klanttevredenheid

    Connect onthoudt positieve en negatieve klanttevredenheidsscores zodat je de communicatiestroming kunt beheren op basis van de kwaliteit van elke klantervaring.

Eindeloos experimenteren

  • A/B-testen

    Test meerdere versies van een bericht met slechts één klik op een knop. Kies ervoor om hetzelfde kanaal te testen (e-mail versus e-mail) of een combinatie van kanalen (e-mail versus pushberichten versus sms-berichten).
  • Vind de winnaar

    Ontdek welke versie van een bericht het meest succesvol is; Connect kiest automatisch de winnende versie voor toekomstige berichten.
  • Controlegroepen

    Stel een baseline in door te zien hoeveel gebruikers actie ondernemen wanneer je geen bericht verzendt, en vergelijk dat getal vervolgens met het conversiepercentage wanneer je wel een bericht verzendt.