Zendesk Announces Date of Fourth Quarter and Full Fiscal Year 2018 Financial Results

SAN FRANCISCO– Zendesk, Inc. (NYSE: ZEN) today announced that it will release financial results for the fourth fiscal quarter and full fiscal year ended December 31, 2018, following the close of the U.S. markets on Tuesday, February 5, 2019. In conjunction with its earnings press release, the company will post a detailed shareholder letter to its Investor Relations website https://investor.zendesk.com.

Zendesk will host a conference call to answer questions at 2:00 p.m. Pacific Time (5:00 p.m. Eastern Time) on Tuesday, February 5, 2019. A live webcast of the conference call will be available at https://investor.zendesk.com. The conference call can also be accessed by dialing 833-287-0801 or +1 647-689-4460 (outside the U.S. and Canada). The conference ID is 2737549. A replay of the call via webcast will be available at https://investor.zendesk.com or by dialing 800-585-8367 or +1 416-621-4642 (outside the U.S. and Canada) and entering passcode 2737549. The dial-in replay will be available until the end of the day on February 7, 2019. The webcast replay will be available for 12 months.

Over Zendesk

De beste klantervaringen worden gerealiseerd met Zendesk. Onze producten voor klantenservice en betrokkenheid zijn krachtig en flexibel, en kunnen worden opgeschaald om aan de behoeften van elk bedrijf te voldoen. Zendesk bedient bedrijven in honderden sectoren en heeft meer dan 125.000 betaalde klantenaccounts die service en support bieden in meer dan 30 talen. Zendesk heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en is wereldwijd actief, en heeft 16 kantoren in Noord-Amerika, Europa, Azië, Australië en Zuid-Amerika. Meer informatie vindt u op www.zendesk.nl.

Vrijwaringsverklaring
De persberichten die in dit archief zijn opgenomen, worden enkel voorhistorische doeleinden verstrekt. De informatie die in elk persbericht isopgenomen, is alleen correct op de datum waarop elk persberichtoorspronkelijk was uitgegeven. Zendesk, Inc. wijst elke verplichting af om deinformatie in deze persberichten na de datum van uitgifte bij te werken.