Doe mee met de evolutie
Bereik uw klanten, al uw klanten
Messaging is het populairste digitale communicatiekanaal en geeft bedrijven de mogelijkheid een nieuwe generatie klanten te bereiken. Het is een supportkanaal dat “altijd aan staat,” en zich tot een primaire stimulans voor klanttevredenheid ontwikkelt. Met Zendesk Message kunt u support via populaire berichten-apps opschalen. Het is de volgende stap in de evolutie van klantensupport.
GA HET GESPREK AAN
We geven robots een menselijke touch
Robots zijn geweldige hulpmiddelen om reacties te automatiseren en zo meer klanten te bereiken. Met Zendesk Message kunnen bedrijven menselijke agenten combineren met robots om de efficiëntie te verhogen en een menselijke touch toe te voegen. Meer informatie over chatbots
“Robots op Messenger zijn een goed voorbeeld van hoe commercie via gesprekken zich momenteel ontwikkelt, en Spring gaat enthousiast met Zendesk aan de slag om gebruikers een winkelervaring te bieden die een geautomatiseerde persoonlijke winkelassistent naadloos met hoogwaardige assistentenklantenservice integreert.”
Personaliseer uw relaties
Bedrijven op Messenger van Facebook
Klanten kunnen er door middel van opt-in na een aankoop voor kiezen updates via Facebook Messenger te ontvangen
Bedrijven gaan een gesprek aan door berichten op maat te verzenden over orderbevestigingen, verzendgegevens en meer
Klanten kunnen nu in real-time via Facebook Messenger met een bedrijf chatten en hun ordergeschiedenis op één plaats bijhouden
Opschaalbare evolutie
Werk aan relaties
Geef klanten wat ze willen. Bied steeds live support aan in hun favoriete berichten-apps.
Vergroot de efficiency
Snelle reacties staan gelijk aan tevreden klanten. Geef prioriteit aan klanten die online zijn, zodat real-time gesprekken mogelijk zijn. Maak overdrachten tussen agenten gemakkelijker met een volledig overzicht van alles wat is besproken.
Werk als een team
Teams die tevreden zijn, leveren betere klantenservice. Laat agenten zelf gesprekken toewijzen, eigenaar zijn van hun gesprekken en gesprekken tot een goed einde brengen. Dat is ook goed voor de workflow.
Meet succes
Betere inzichten helpen u om verbanden te leggen. Gebruik analyses voor het bijhouden van de prestaties van agenten aan de hand van meetgegevens over onder meer de klanttevredenheid, reactietijd en oplossingstijd om uw supportstrategie te optimaliseren.