Chatgesprekken mogelijk gemaakt door Zendesk

Met Zendesk Chat kunnen bedrijven hun klanten de helpende hand bieden. Chatsoftware kan in elke website worden opgenomen, zoals op de website die je zojuist hebt bezocht.

Live Chat

Questions? We can help.

Dovile Customer Support

Junhan

Hi, is anyone there? I'm having trouble logging in.

Dovile joined the chat

Dovile

We're always here to help. Can you tell me more?

Type your message here

Hi, is anyone there? I'm having trouble logging in.

Zorg dat je bereikbaar bent

Chat en messaging zorgen voor persoonlijk contact met klanten die op zoek zijn naar support. Chat is een snelle en doelmatige manier om hulp te bieden, zonder dat de ervaring van de klant wordt verstoord.
Dit is hun moment

Loop vooruit op vragen van klanten en bied hulp wanneer en waar zij daar het meest behoefte aan hebben.

Verhoog je omzet

Het is 3 keer waarschijnlijker dat klanten een aankoop doen wanneer je via een chatgesprek contact met ze opneemt.

Minder wachten, meer tevredenheid

Met Chat en messaging kunnen agenten meer klanten helpen in minder tijd, en dat betekent betere interacties met de klantenservice.

DOELTREFFENDE METRICS

Cijfers die hun nut bewijzen

Analyse speelt een belangrijke rol in chatgesprekken en messaging. Analyses werpen licht op klanttevredenheid, prestaties van agenten en helpen bij het identificeren van zaken voordat ze echt een probleem worden. Met betere cijfers en kwaliteitsrapporten kun je je successen meten en op koers blijven.

“Dankzij live chatsessies kunnen agenten meerdere chatgesprekken tegelijk verwerken, zodat wachttijden worden ingekort en klanten een betere ervaring hebben.”

— Jorge Vernetta, Global Operations Manager bij foodpanda

Altijd actief

Waar je ook naartoe gaat, zij zijn erbij

Met Chat en Message kunnen je agenten contact houden met klanten via websites, mobiele apps en populaire berichten-apps, zoals Facebook Messenger, Twitter en Line. Dit betekent dat je relaties kunt opbouwen met klanten op hun favoriete plekken. Je kunt zelfs live chat toevoegen aan elke CMS, waaronder WordPress, Drupal, Joomla, Wix, SquareSpace, Shopify en Prestashop.

Meerdere kanalen

Beantwoord vragen wanneer ze binnenkomen

Klantensupport is niet alleen beperkt tot chatgesprekken. Met het Zendesk-platform kunnen agenten schakelen tussen het beantwoorden van chatgesprekken, voeren van telefoongesprekken, beantwoorden van e-mails en messaging. En met Web Widget van Zendesk kunnen klanten hulp vragen of zelf het antwoord opzoeken, allemaal zonder hun winkelervaring te verstoren.