Onderneem groots maar
blijf menselijk
Zendesk Chat

Onze ruim 100.000 klanten zijn er in alle soorten en maten, van grote multinationals tot teams die plotseling een sterke groei doormaken. Wat uw einddoel ook is, Zendesk is flexibel genoeg om aan uw veranderende behoeften te voldoen.
Belangrijkste kenmerken: Real-time controle | Dashboard voor intensief gebruik
Met Zendesk kunnen uw agenten eenvoudig schakelen tussen het beantwoorden van chatgesprekken, voeren van telefoongesprekken, beantwoorden van e-mails en berichten uit de sociale media. Zonder dat ze hun stoel maar hoeven te verschuiven. En met Web Widget van Zendesk kunnen klanten hulp vragen of zelf het antwoord opzoeken, allemaal zonder hun winkelervaring te verstoren.
Belangrijkste kenmerken: Zendesk Support | Web Widget
Volgens onderzoek van Forrester helpt Zendesk Chat interacties via duurdere kanalen te vermijden. Het kan ook de prestaties van agenten met 25% verbeteren, waardoor u op de lange termijn zelfs nog meer geld bespaart.
Door geavanceerde personeelsbeheerfuncties zorgt Zendesk ervoor dat u team over de middelen beschikt om succesvol te zijn.
Belangrijkste functies: Rollen en machtigingen | Op vaardigheden gebaseerde routering
Het is niet eenvoudig om een team te leiden vanaf de andere kant van de wereld. Chat maakt het gemakkelijker met rapportagehulpmiddelen, regiospecifieke kantooruren, op locatie gebaseerde routering en agentenafdelingen.
Belangrijkste functies: Afdelingen | Openingstijden | Logo uit widget verwijderen