Enterprise-chatvensters Enterprise-chatvensters
Altijd actief, altijd beschikbaar voor uw klanten—hoogwaardige supportteams bieden de mogelijkheid tot live chatten. Zendesk Chat is krachtig, voordelig en sterk geïntegreerd met Support. Gebruik het op meerdere platforms, waaronder het web, mobiele apparaten en berichtenkanalen zoals Facebook Messenger en privéberichten op Twitter.

Opschalen zonder beperkingen

Onze ruim 100.000 klanten zijn er in alle soorten en maten, van grote multinationals tot teams die plotseling een sterke groei doormaken. Wat uw einddoel ook is, Zendesk is flexibel genoeg om aan uw veranderende behoeften te voldoen.

Belangrijkste kenmerken: Real-time controle | Dashboard voor intensief gebruik

“De vaardigheid van Zendesk om mee te groeien met Uber naarmate wij in meer steden actief worden, producten opschalen en onze supportorganisatie uitbouwen, is cruciaal gebleken voor het succesverhaal van onze klantenservice.”

– Michael Mizrahi, Community Operations Specialist bij Uber

  • 450

    steden
  • 70

    landen
  • 30000

    chatsessies per week
  • Meer dan 10

    talen
  • <30 sec.

    snelheid eerste reactie SLA

Uber is samen met Zendesk gegroeid. Lees hoe.

Maak optimaal gebruik van meerdere kanalen

Met Zendesk kunnen uw agenten eenvoudig schakelen tussen het beantwoorden van chatgesprekken, voeren van telefoongesprekken, beantwoorden van e-mails en berichten uit de sociale media. Zonder dat ze hun stoel maar hoeven te verschuiven. En met Web Widget van Zendesk kunnen klanten hulp vragen of zelf het antwoord opzoeken, allemaal zonder hun winkelervaring te verstoren.

Belangrijkste kenmerken: Zendesk Support | Web Widget

“Wat wij fijn vinden is dat we meerdere supportkanalen binnen hetzelfde platform kunnen bieden, zodat er sprake is van een uniforme weergave.”

– Gerald Hastie, Director of Global Customer Experience bij Evernote

  • 200 miljoen

    users
  • 4000

    tickets per week
  • 3

    talen
  • <30 sec.

    snelheid eerste reactie SLA

Evernote bedient klanten via meerdere kanalen. Lees hoe.

De besparingen zijn exponentieel

Volgens onderzoek van Forrester helpt Zendesk Chat interacties via duurdere kanalen te vermijden. Het kan ook de prestaties van agenten met 25% verbeteren, waardoor u op de lange termijn zelfs nog meer geld bespaart.

“Onze agenten kunnen drie of vier chatsessies tegelijk afhandelen en bij de telefoon kan dat maar met één gesprek tegelijk. Waarom zou u enkele dagen met e-mails in de weer zijn als u hetzelfde probleem binnen enkele minuten in een chatgesprek kunt oplossen?”,

– Tonni Buur, hoofd van het wereldwijde supportteam van Trustpilot

  • 17 miljoen

    recensies
  • 20%

    verbetering van de klanttevredenheid
  • 55%

    vermindering van het aantal e-mails
  • 42%

    vermindering van het aantal oproepen

Ontdek hoe Trustpilot gebruikmaakt van Chat. Lees hoe.

Organiseer uw team

Door geavanceerde personeelsbeheerfuncties zorgt Zendesk ervoor dat u team over de middelen beschikt om succesvol te zijn.

Belangrijkste functies: Rollen en machtigingen | Op vaardigheden gebaseerde routering

“Ons pre-salesteam, dat klanten in geheel Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië bedient, bestaat uit agenten die allemaal de plaatselijke taal spreken. Wij kunnen klanten direct aan de juiste agent toewijzen zonder ze eerst te hoeven doorverbinden. Dat is een belangrijke factor in het leveren van een soepele klantervaring.”

– Robert Helyar, Customer Service Sales Manager bij Daniel Wellington

Ga ervoor, werk wereldwijd

Het is niet eenvoudig om een team te leiden vanaf de andere kant van de wereld. Chat maakt het gemakkelijker met rapportagehulpmiddelen, regiospecifieke kantooruren, op locatie gebaseerde routering en agentenafdelingen.

Belangrijkste functies: Afdelingen | Openingstijden | Logo uit widget verwijderen

“We realiseerden ons dat we een unieke supportstrategie nodig hadden om ons wereldwijde supportteam te beheren. Daarom zijn we toen bij live chatten uitgekomen.”

– Jorge Vernetta, Global Operations Manager bij Foodpanda

  • 40

    landen
  • 580000

    restaurants
  • 90%

    klanttevredenheid

Foodpanda beheert een wereldwijd supportteam. Ontdek hoe.

Bekijk onze productdemo

Wij laten u de voordelen zien van live chat en geven een demo van Zendesk Chat.

Demo bekijken