Wij staan klaar om te helpen

Wij staan klaar om te helpen

Er is het een en ander aan de hand de laatste tijd. Dat realiseren wij ons goed. De zaken lopen een beetje anders nu. Daarom hebben we een Remote Support Bundle samengesteld die je zes maanden gratis kunt gebruiken, zodat je team de veranderende vraag van klanten als gevolg van COVID-19 kan bijhouden.

Remote Support Bundle is beschikbaar met een abonnement op de Pro- of Enterprise-versie van je Support-plan of Support Suite-plan. Hiermee beschik je over tools waarmee je het volgende kunt:

  • Communicatie tussen teams naadloos laten plaatsvinden via kanalen zoals Slack, allemaal zonder Zendesk te verlaten dankzij de add-on Samenwerking
  • Snel inspelen op opkomende trends die je waarneemt in je klantgegevens. Dit doe je met Explore Professional.
  • Je personeelsinzet optimaliseren met omnichannel tracking, real-time inzichten en andere tools van personeelsplanner Tymeshift.
  • De efficiency van je team een impuls geven door de Zendesk-vaardigheden van je team aan te scherpen met gratis trainingstegoed

Kijk wat enkele van onze andere partners doen om te helpen. Meer informatie

Neem contact op en wij helpen je aan de slag te gaan

Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef je land op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw functienaam op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Selecteer uw afdeling
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Ons team neemt binnenkort contact met je op.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

De volgende services worden kosteloos beschikbaar gesteld gedurende een periode van maximaal zes (6) maanden vanaf de aankoopdatum (“Promotieperiode”): de add-on Samenwerking, Explore Professional en Tymeshift WFH-plan (www.tymeshift.com).
Beschikbaar voor nieuwe en bestaande Zendesk-abonnees die zich abonneren op alleen de volgende serviceplannen: Team of Professional of Enterprise Support of Suite.
Abonnees die nu zijn geabonneerd op enkele van de functies die zijn opgenomen in Remote Work Bundle komen in aanmerking voor de aanvullende functionaliteit die zij eerder niet hebben gekocht. Er wordt geen restitutie of tegoed gegeven aan Abonnees in verband met eerder aangeschafte functionaliteit.
Services die worden geleverd krachtens deze promotie, worden niet verlengd na de Promotieperiode; en worden niet verlengd bij vernieuwing van een bestaand abonnement. Abonnees die de add-on Samenwerking en Explore Professional willen blijven gebruiken na de Promotieperiode, moeten hun serviceplan upgraden zodat deze services zijn inbegrepen. Je gebruik van de add-on Samenwerking is onderworpen aan de Aanvullende voorwaarden die je hier vindt: https://www.zendesk.com/company/collaboration-add-on-additional-features/. Abonnees die Tymeshift WFH-plan (www.tymeshift.com) willen blijven gebruiken, moeten rechtstreeks contact opnemen met Tymeshift.
Je erkent ook dat Tymeshift een service is die niet van Zendesk is.
Abonnees van wie de Abonnementsperiode afloopt voordat de Promotieperiode afloopt, moeten hun abonnement op Professional of Enterprise Support of Suite verlengen om van deze gratis promotie gebruik te kunnen blijven maken.
Niet van toepassing op consultancy- of professionele services.
Deze aanbieding is geldig tot uiterlijk 30 juni 2020.
Op alle krachtens deze promotie gekochte services is de Zendesk Master Subscription Agreement van toepassing, die u hier vindt; beide partijen kunnen ervoor kiezen Je services te beëindigen gedurende deze Promotieperiode.