Verbeter je e-commerce
Run eenvoudig je online bedrijf met ingebouwde integraties van Zendesk voor een soepele klantervaring

Stimuleer bedrijfsgroei
Verbeter de klantervaring
Met geïntegreerde apps creëer je een optimale klantervaring. Dit zorgt voor tevreden klanten en meer omzet.
Geef de productiviteit van uw agenten een impuls
Met de Zendesk-werkruimte beschikken agents over geïntegreerde applicaties die alles bieden wat ze nodig hebben om klanten te helpen.
Snel aan de slag
Profiteer van kant-en-klare integraties zodat je niet onnodig veel tijd kwijt bent aan installeren.
Een soepele customer journey
Combineer al je essentiële e-commerce-apps voor een naadloze klantervaring – van aanmelden tot levering.




Verkoopondersteuning met Ada en Certainly
Gebruik bots voor productsuggesties en om vragen van klanten te beantwoorden
Volg bestellingen met Narvar
Bied klanten en agents de mogelijkheid om elke stap in de bestelling te volgen
Verwerk transacties met Shopify en Magento
Bied agents een volledig overzicht van alle aankoop- en orderdetails
Retourneer artikelen met Returnly
Verwerk retouren en terugbetalingen direct vanuit Zendesk
Zichtbaar succes

Spartan Race verhoogt de efficiëntie met 15%
Dankzij Shopify en Returnly-integraties kon Spartan Race meer dan 19,000 aanvragen per maand oplossen. “We kunnen tickets sneller afhandelen en de klanten zijn tevredener omdat we sneller reageren.”
AJ Varney, directeur klantenservice bij Spartan Race

Purple geeft klanten een goed gevoel
Dankzij de Narvar-integratie van Zendesk kan Purple eenvoudig communiceren met bezoekers van de site. “Met deze integratie kunnen onze teams beter communiceren met onze klanten, omdat ze beter zicht hebben op elke klantervaring.”
Joe Megibow, CEO, Purple

Shapermint behaalt een oplossingspercentage van 75%
Dankzij integraties voor Ada en Shopify kon Shapermint eenvoudig grote hoeveelheden klantvragen beantwoorden, wat heeft geleid tot een CSAT van 98%. “Onze agents hebben meer tijd om met klanten te praten om ingewikkelde problemen op te lossen.”
Lorissa Ancheta, Customer Care Manager, Shapermint