Evenementen
Onze evenementen zijn de kersen op de taart van je werkdag. Wij organiseren trainingen, webinars en conferenties die je niet wilt missen.
Een praktische blik op technologieën die inspelen op de CX Trends 2024
Online
Zendesk begrijpt het cruciale belang van intelligente CX voor bedrijven. Ontdek waarom de leiders op het gebied van klantbeleving geloven dat organisaties die geen gebruik maken van opkomende AI-technologieën moeite zullen hebben om te overleven.
Nu bekijkenZendesk Relate 2024 digitale keynote
ONLINE
Leer meer over de visie van Zendesk voor de toekomst van uitzonderlijke klant- en medewerkerervaringen, en hoor over onze nieuwste productinnovaties die voor transformationele verandering zorgen en je voorbereiden op AI-first service.
Nu bekijkenCX Trends 2024
Online
Het zesde jaarlijkse CX Trends-rapport is uit. Nu is het tijd om hier dieper in te duiken. Tijdens dit Engels gesproken evenement gaan we dieper in op de tien trends die leiders moeten begrijpen om intelligente CX toe te passen dit jaar. Het evenement wordt in het Engels uitgezonden.
Nu bekijkenDe nieuwste release van Zendesk AI
Online
Binnenkort verwacht: gloednieuwe AI-mogelijkheden. Bekijk de virtuele productpresentatie en kom meer te weten over onze nieuwe mogelijkheden op het gebied van generatieve AI en hoe deze van invloed zijn op CX, EX en gegevensbeveiliging.
Nu bekijken04
jun
Ontgrendel de kracht van AI voor CX
Online
Tijdens ons komende webinar gaan we een uur lang dieper in op de trends op het gebied van AI en de daaruit voortvloeiende uitdagingen waar veel bedrijven mee te maken hebben. We brengen een aantal van de knapste koppen in CX samen, waaronder experts van International Data Corporation (IDC), AWS en onze eigen Matthias Goehler, CTO EMEA bij Zendesk.
Nu aanmelden1 van de 1 evenementen worden getoond
Zendesk Relate 2024 digitale keynote
ONLINE
Leer meer over de visie van Zendesk voor de toekomst van uitzonderlijke klant- en medewerkerervaringen, en hoor over onze nieuwste productinnovaties die voor transformationele verandering zorgen en je voorbereiden op AI-first service.
Nu bekijkenEen praktische blik op technologieën die inspelen op de CX Trends 2024
Online
Zendesk begrijpt het cruciale belang van intelligente CX voor bedrijven. Ontdek waarom de leiders op het gebied van klantbeleving geloven dat organisaties die geen gebruik maken van opkomende AI-technologieën moeite zullen hebben om te overleven.
Nu bekijkenA practical look at technologies that address the CX Trends 2024
Online
[Webinar in English] Zendesk understands the crucial importance of intelligent CX for businesses. Discover why leaders in customer experience believe that organizations not leveraging emerging AI technologies will struggle to survive. Join us on the 21st of March.
Nu bekijkenCX Trends 2024
Online
Het zesde jaarlijkse CX Trends-rapport is uit. Nu is het tijd om hier dieper in te duiken. Tijdens dit Engels gesproken evenement gaan we dieper in op de tien trends die leiders moeten begrijpen om intelligente CX toe te passen dit jaar. Het evenement wordt in het Engels uitgezonden.
Nu bekijken6 van de 21 evenementen worden getoond