Whitepaper

Enterprise

Gepubliceerd 20 augustus 2019
Laatst aangepast 20 augustus 2019

Grote ondernemingen, vooral in sectoren zoals technologie, gezondheidszorg, energie en productie, kampen met complexe uitdagingen als ze kwalitatief hoogwaardige service willen leveren aan externe klanten. Denk bijvoorbeeld aan de hogere verwachtingen die klanten hebben van de klantenservice en de groeiende behoefte aan de toepassing van kunstmatige intelligentie en automatisering.

Het is dus essentieel dat eindgebruikers centraal staan, maar zonder de ervaring van werknemers uit het oog te verliezen, want ook zij wensen een persoonlijke, responsieve ondersteuning.

In dit whitepaper onderzoeken we waarom de implementatie van een robuust, empathisch supportsysteem voor werknemers meetbare effecten heeft die de cultuur van een bedrijf kunnen transformeren én het bedrijfsresultaat aanzienlijk kunnen verbeteren. Geef je werknemers een geweldige ervaring en profiteer van een waardevolle efficiëntieverbetering door betere communicatie van gegevens, minder overbodig werk en een beter gebruik van mensen en middelen.

In deze whitepaper beschrijven we enkele gebruiksscenario’s die laten zien hoe een uniforme supportoplossing silo's kan doorbreken, de samenwerking kan bevorderen en bruikbare analytische inzichten kan bieden, zodat je werknemers alle nodige middelen hebben om zich in te zetten voor je meest waardevolle product: je klanten.