Guide

Zendesk-klantenservicegids voor starters

Gepubliceerd 1 september 2018
Laatst aangepast 19 juni 2020

Van een beginnend bedrijf een succes maken is al moeilijk genoeg, maar klanten werven en behouden is nog veel moeilijker. Beschikken over de juiste tools kan u geld besparen, uw omzet verhogen en klanten doen terugkeren, of u nu denkt dat u aan twee klantenservicemedewerkers voldoende hebt of dat u er twintig nodig hebt.

Met Zendesk hebben merken zoals Airbnb, Brandless en Peloton vanuit het niets klantenservice-ervaringen van wereldklasse gecreëerd, en dat kunt u nu ook.

Download deze gids en ontdek:

  • Inzichten uit de industrie: waarom feedback van gebruikers belangrijk is
  • Hoe u met een klantervaringstool aan de slag gaat
  • Hoe u een schaalbaar kader voor metrics bouwt
  • Hoe u vanuit het niets een klantenserviceteam samenstelt
  • Best practices voor hoe u actie onderneemt naar aanleiding van feedback van klanten

Bedankt! Bekijk onze klantenservicegids voor starters.