Guide

Zendesk-klantenservicegids voor starters

Gepubliceerd 1 september 2018
Laatst aangepast 1 september 2018

Van een beginnend bedrijf een succes maken is al moeilijk genoeg, maar klanten werven en behouden is nog veel moeilijker. Beschikken over de juiste tools kan u geld besparen, uw omzet verhogen en klanten doen terugkeren, of u nu denkt dat u aan twee klantenservicemedewerkers voldoende hebt of dat u er twintig nodig hebt.

Met Zendesk hebben merken zoals Airbnb, Brandless en Peloton vanuit het niets klantenservice-ervaringen van wereldklasse gecreëerd, en dat kunt u nu ook.

Download deze gids en ontdek:

  • Inzichten uit de industrie: waarom feedback van gebruikers belangrijk is
  • Hoe u met een klantervaringstool aan de slag gaat
  • Hoe u een schaalbaar kader voor metrics bouwt
  • Hoe u vanuit het niets een klantenserviceteam samenstelt
  • Best practices voor hoe u actie onderneemt naar aanleiding van feedback van klanten

Bedankt! Bekijk onze klantenservicegids voor starters.