Zendesk Research:

Detailhandel en eindejaarsperiode

Image: Retailers Guide

De feestdagen aan het einde van het jaar zijn doorgaans niet goed voor de klanttevredenheidsscores van retailers. De eindejaarsverkopen leveren weliswaar veel nieuwe klanten op, toch vinden veel bedrijven het lastig het hoofd te bieden aan een toenemend aantal serviceaanvragen en aan meer supporttickets. De klanttevredenheidsscore bij retailers zakt 6 procent tijdens het laatste kwartaal van het jaar. Wat zijn de redenen van deze seizoensgebonden afname van de klanttevredenheid? Dit Zendesk-onderzoeksrapport gaat in op het volgende:

  • De invloed van het seizoen van jaar tot jaar
  • Ticketvolume en werkbelasting van agenten rond de feestdagen
  • Benchmarking voor klanttevredenheid
  • Hoe sommige retailers een hoge klanttevredenheid vasthouden wanneer het druk is

Als u een voorstander bent van metingen, analyses en alles wat met cijfers te maken heeft, ga dan naar de pagina Zendesk Benchmark om te zien hoe uw klantensupport zich verhoudt tot die van uw concurrenten.

Image: Zendesk Benchmarks
Vul het onderstaande formulier in om de informatie te raadplegen
Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hooray! Access has been granted.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.