The ROI of Omnichannel Support

Vertel ons over uzelf en ontdek hoe u met omnichannel uw klantenservice in slechts enkele seconden kunt veranderen, of u uw klanten nu tijd teruggeeft, uw agenten tijd bespaart of uw ROI verhoogt.

Vertel ons een en ander over uw situatie op dit moment
Geef een heel getal op
Geef een heel getal op
Selecteer een optie

*Vanwege een kleine steekproef zijn de hier gepresenteerde waarden een algemeen gemiddelde

Zo zou uw omnichannel support er morgen kunnen uitzien

Gebaseerd op echte benchmarkgegevens van echte Zendesk-omnichannelklanten, is onze prognose voor u en uw team als volgt.

0 uur
Mediaan van tijd tot
eerste oplossing*
0
Helpcenter totaal aantal
keer bekeken*
0 min
Gemiddelde
verwerkingstijd*
0 uur
Totale tijd bij agenten
bespaard
0%
Prognose van ROI

U hebt enkele ambitieuze oplossingsdoelen voor uw team! Ter info: de gegevens die u hebt ingevoerd, lijken buiten het bereik te liggen van onze traditionele Zendesk Suite-gebruikers.

De bovenstaande schattingen zijn gebaseerd op de mediaan van de tijd tot de eerste reactie volgens metrics van Zendesk Benchmark, de mediaan van de gemiddelde verwerkingstijd door agenten, en de mediaan van de tijd tot de eerste oplossing van Zendesk-omnichannelklanten. Bespaarde uren bij agenten en de prognose van de ROI zijn berekeningen die zijn gebaseerd op een upgrade van Zendesk Support naar Support Suite. Hierin zijn tickets die zijn voorkómen als gevolg van selfservice niet inbegrepen! Jouw omnichannel prestaties kunnen hiervan uiteraard afwijken.

Kies voor een gratis proefperiode van Support Suite en ontdek het zelf.