Klantervaring-trends 2021

Optimale flexibiliteit

Goede klantenservice is alleen mogelijk als je flexibel bent. Voor deze omschakeling heb je echter de juiste kennis nodig. Onze training is een goed begin.

De trend van het moment

Iedereen heeft het over verandering. Daarom organiseren we over de hele wereld evenementen over hoe je slimmer om kunt gaan met onverwachte gebeurtenissen.

Leer hoe je je dienstverlening kunt verbeteren, neem deel aan masterclasses en sluit je dag af met netwerken. Bekijk evenementen in de buurt.

Ga ervoor

Als bedrijven met de behoeften van hun klanten willen meegroeien, moeten ze flexibel denken en handelen. Daarom gebruikt 94% van de best presterende teams ten minste twee functies om flexibel te kunnen werken.

Onze flexibiliteitstraining leert je om de juiste acties te ondernemen. Je krijgt ook toegang tot ons draaiboek, een praktische gids speciaal voor jouw type bedrijf.

Train je flexibiliteit

Flexibel is de trend

Flexibiliteit is één van de vijf trends die worden genoemd in ons rapport over trends op het gebied van klantervaring. In het onderzoek gaven CX-leiders aan dat het snel aanpassen aan de behoeften van de klant hun grootste prioriteit is.

70%

van de managers zegt dat het voor hun team nu belangrijker is dan een jaar geleden om zich aan te passen aan de verwachtingen van klanten