Klantenservice. Dat zit in ons DNA.
Zendesk maakt je klantenservice beter. Onze software is gemaakt om aan de behoeften van je klanten te voldoen, je team voor te bereiden op succes en je bedrijf soepel te laten draaien.
Zendesk Relate 2022
Tijd voor een gesprek: gespreksgerichte CRM
Relate, ons wereldwijde event over klantervaring, heeft ons laten zien wat er nieuw is bij Zendesk. Heb je het gemist? Geen probleem. Je kunt het event alsnog ervaren – of bekijk hieronder onze laatste productaankondigingen.
Gespreksgerichte CRM
Klanten verwachten een volwaardige relatie met jou. Zendesk helpt je gespreksgerichte klantrelaties op te bouwen op elke schaal.
Begin een gesprekSunshine-platform
Beheer complexe en dynamische klantervaringen met Sunshine, ons snelle, open en flexibele platform.
Bekijk SunshineWerknemerservaring
Werknemers willen selfservice. Teams willen efficiëntie. En bedrijven willen snel te implementeren software. Dat is allemaal mogelijk met onze oplossing voor werknemerservaring.
Ondersteun werknemersWaar goede gesprekken geweldige ervaringen worden
Voor tevreden klanten heb je gesprekservaringen nodig, het liefst via elk kanaal.


Geef je klanten de best mogelijke support
Klanten willen altijd en overal contact kunnen leggen. Ontmoet je klanten waar ze al zijn met Zendesk Suite. Hiermee bied je geavanceerde, moeiteloze support via alle kanalen.

“Zonder de samenwerking met Zendesk hadden we niet de geïntegreerde en uniforme supportervaring kunnen opbouwen die we vandaag hebben."
Barbara Kozlowski
Senior Director Global Support, GitHub


Verleid nieuwe klanten
Prospects en klanten willen een naadloze ervaring, ongeacht waar ze zich in het kooptraject bevinden. Voer betekenisvolle gesprekken die meer gekwalificeerde leads opleveren en sluit meer deals met Zendesk Sell.

“Onze klanten krijgen een betere ervaring omdat informatie niet gefragmenteerd is en dat heeft uiteindelijk geresulteerd in meer inkomsten en meer gesloten deals.”
Yossi Mlynsky
CEO bij Upstack


Zorg dat werknemers antwoorden krijgen
Maak tijd vrij voor je team zodat ze zich op de belangrijke zaken kunnen richten en help werknemers snel antwoorden te krijgen. Onze helpdesk-oplossing vereenvoudigt je support en laat je gemakkelijk informatie delen.
“Mensen bleven het gebruiken en gaven het lovende, positieve recensies; van de account executives en makelaars tot de B2B-partners die ze ondersteunden. Zendesk werkte perfect voor ons, dus zijn we er ook andere groepen aan toe gaan voegen.”
Ben Chapman
Hoofd van Client-Facing Experience & Analytics bij Homebridge
Klantervaring op maat
Met Sunshine kun je Zendesk aanpassen en uitbreiden om gepersonaliseerde ervaringen te bieden, agents te helpen productief te blijven en je hele bedrijf verbonden te houden. Daarnaast is het open en flexibel, zodat je je snel kunt aanpassen, wat er ook gebeurt.
De nummer #1 in digitale klantenservicescenario's door



De beste klantervaringen realiseer je met Zendesk
De bedrijven die jij gebruikt, gebruiken Zendesk




Aanbevolen leesmateriaal
- Het ondersteunen van je klanten begint met het ondersteunen van je agents
- Draaiboek voor Flexibel Werken—hoe grotere bedrijven een concurrentievoordeel kunnen behalen met CX
- Gartner Magic Quadrant 2021 for the CRM Customer Engagement Center
- De klantervaring aanpakken vanuit het perspectief van de CIO
- Definitie en vaardigheden voor klantenservice in 2021 en daarna
- Manieren om te innoveren in 2021 – en daarna
- 4 best practices van omnichannel klantenservice
- Zakelijke tekstberichten voor klantenservice