Klantenservice. Dat zit in ons DNA.
Zendesk maakt je klantenservice beter. Onze software is gemaakt om aan de behoeften van je klanten te voldoen, je team voor te bereiden op succes en je bedrijf soepel te laten draaien.
CX TRENDS 2023
Hoe ziet CX er op dit moment uit?
De tijd voor waardevolle klantervaring is nu. Duik in ons laatste onderzoek en ontdek hoe je in 2023 een voorsprong kunt nemen.
Rapport downloaden#STANDWITHREFUGEES
Verspreid liefde
Help ons door vluchtelingen wereldwijd te bereiken. Wij doneren namens jou aan het International Rescue Committee.
Maak nu een verschilFunctie-updates
Wat is er nieuw?
Ontdek de aankondigingen van dit kwartaal, plus een overzicht van de beste producten van 2022.
Meer informatie
Waar goede gesprekken geweldige ervaringen worden
Voor tevreden klanten heb je gesprekservaringen nodig, het liefst via elk kanaal.


Geef je klanten de best mogelijke support
Klanten willen altijd en overal contact kunnen leggen. Ontmoet je klanten waar ze al zijn met Zendesk Suite. Hiermee bied je geavanceerde, moeiteloze support via alle kanalen.

“Zonder de samenwerking met Zendesk hadden we niet de geïntegreerde en uniforme supportervaring kunnen opbouwen die we vandaag hebben."
Barbara Kozlowski
Senior Director Global Support, GitHub


Verleid nieuwe klanten
Prospects en klanten willen een naadloze ervaring, ongeacht waar ze zich in het kooptraject bevinden. Voer betekenisvolle gesprekken die meer gekwalificeerde leads opleveren en sluit meer deals met Zendesk Sell.

“Onze klanten krijgen een betere ervaring omdat informatie niet gefragmenteerd is en dat heeft uiteindelijk geresulteerd in meer inkomsten en meer gesloten deals.”
Yossi Mlynsky
CEO bij Upstack


Zorg dat werknemers antwoorden krijgen
Maak tijd vrij voor je team zodat ze zich op de belangrijke zaken kunnen richten en help werknemers snel antwoorden te krijgen. Onze helpdesk-oplossing vereenvoudigt je support en laat je gemakkelijk informatie delen.
“Mensen bleven het gebruiken en gaven het lovende, positieve recensies; van de account executives en makelaars tot de B2B-partners die ze ondersteunden. Zendesk werkte perfect voor ons, dus zijn we er ook andere groepen aan toe gaan voegen.”
Ben Chapman
Hoofd van Client-Facing Experience & Analytics bij Homebridge
Klantervaring op maat
Met Sunshine kun je Zendesk aanpassen en uitbreiden om gepersonaliseerde ervaringen te bieden, agents te helpen productief te blijven en je hele bedrijf verbonden te houden. Daarnaast is het open en flexibel, zodat je je snel kunt aanpassen, wat er ook gebeurt.
De nummer #1 in digitale klantenservicescenario's door



De beste klantervaringen realiseer je met Zendesk
De bedrijven die jij gebruikt, gebruiken Zendesk




Aanbevolen leesmateriaal
- CX Accelerator 2022
- De rol van klantenservice tijdens een recessie
- De drie populairste trends in e-commerce op dit moment
- Hoe bedrijven het meeste uit Buy Now Pay Later-diensten kunnen halen
- State of Sales 2023
- Klantervaring: strategieën, het belang en voorbeelden
- Wat is werknemerservaring? Leidraad voor de toekomst van werk
- CRM in de dienstverlening is leren hoe je ervoor zorgt dat conversaties ertoe doen